Namaz dinin en büyük ibadetlerinden birisidir, bunu her Türk ve Müslüman evladı kabul eder. Hatta büyüklerimiz şunu da ekler ’’Namaz dinin direğidir.’’ derler... Yüce Kitabımız Kur’an da namazın bizlerden önceki ümmetlerde de olduğu ve onlarında namaz ile emrolunduğu bildirilmektedir.

Özellikle Cuma Namazlarında beni ziyadesiyle rahatsız eden bir konu. İlk sünnet kılınmadan ve de kılındıktan sonra İmam hutbe irat ederken, yanımdaki yöremdeki bir çok insan ellerinde cep telefonları ya oyun oynuyor ya mesajlara bakıyor, baktıkça oynadıkça da beni deli ediyor... Bilmeleri lazım bu insanların, günaha girdiklerini, anlamaları lazım. Uyarsan bir dert uyarmasan başka dert. İmamların bu konuda artık sert uyarılar yapması lazım...

İki üç cümle söyleyecekler basit aslında ’’Hak ile irtibattayken halk ile irtibatınızı kesin bir zahmet.’’ Bu kadar söylenecek iki üç cümle... Eğer ki namaz esnasında telefonunu kapatmayı bilmiyorsan, boşuna kılıyorsun o namazı, hiç bir hükmü yok benim ve bir çok insanında gözünde...

Bir gün cuma namazında yerimden kalkıp sırayla hepsinin elinden telefonlarını alıp birer birer tokat atasım geçiyor içimden. Geçenlerde cemaat ile kıldığımız bir vakit namazında adamın telefonu çaldı, çalmakla da kalmadı aklımızı başımızdan aldı, telefonun müziği İbrahim Tatlıses’in ’’Tombul tombul memeler.’’ şarkısı, ölür müsün öldürür müsün, yoksa çıldırır mısın?

Dininizi, hele bu dinin adı İslam ise hafife almayın bu kadar arkadaşlar. Anlamını herkesin bildiğini zannediyorum Allah’a teslim olmak demek İslam, o zaman gidip de cep telefonlarının esiri olmayın, sonra üzülürsünüz, benden söylemesi...
( Elli Kere Uyarsan Da Değişmiyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 5.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.