Serbest Kürsü / Nesir

Eklenme Tarihi : 18.12.2023
Okunma Sayısı : 261
Yorum Sayısı : 11
Günün Yazısı

Bu Yazı 19.12.2023 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.
Vefat Ve Baş Sağlığı
İNNA  LİLLAH  VE  İNNA  İLEYHİ  RACİUN 

Sitemizin değerli  şair- yazarlarından  sevgili  arkadaşım,  meslektaşım,  arkadaştan  da  öte  kardeşim  Hasan Özaydın'ın  annesi  Münibe  Özaydın'ın vefat  haberini  bizzat  kardeşim  Hasan Özaydın'dan  öğrenmiş  bulunmaktayım.

Şahsen  tanışma şerefine  nail  olduğum,  sofrasında  oturup  yemeğini  yediğim,  suyunu  içtiğim  ve  kendisine  her  zaman  ''  Münibe  Anne ''  Diye  hitap  ettiğim  değerli  büyüğümün vefatından  dolayı  duyduğum üzüntüyü  kelimelerle tarif  etmem  mümkün  değildir.

Rabbim  rahmet  eylesin.  Makamı  cennet  olsun.

Kardeşim  Hasan  Özaydın'a ve kederli  ailesine  baş  sağlığı  diliyorum. 
( Vefat Ve Baş Sağlığı başlıklı yazı Sami Biber tarafından 18.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.