Serbest Kürsü / Sohbet

Eklenme Tarihi : 15.08.2023
Okunma Sayısı : 527
Yorum Sayısı : 10


Mümkün  olduğu  kadar  kısa yazmaya  çalışacağım.

Tamamen  ailevi  sebeplerle  20.08.2023  Tarihinden  itibaren İstanbul’da  birlikte  yaşadığım oğlumun  yanından  Fethiye’de  yaşayan  oğlumun  yanına  taşınacağım.

İstanbul’da  yaşayan  oğlum  ise  başka  bir  eve  taşınacağı  için  yarından  itibaren   kapatacak.  Yani  yarından  itibaren  artık siteye  girmem, herhangi  bir  yazı  okumam  ve  yorum  yazmam ve dahi  editörlük  yapmam  mümkün  olamayacak.

Fethiye’ye  gittikten  adaptasyon  süreci  ve  yapılacak  bir  sürü  işim  olacağından  uzun  bir  süre  siteye  giremeyeceğim.

Sonrasında  her  şey  rayına  oturduğunda  tekrar  siteye  döner  miyim?  İkinci  evim  bildiğim  siteye  dönerim  herhalde  ama  bundan  sonra  editörlük  yapmam  herhalde.

70  Yaşıma  dayandım.  Hasta  ve  yorgunum. 

Bu  saatten  sonra  ne  yanlış  anlamak  ne  de  yanlış  anlaşılmak  istiyorum.

Elbet  tekrar  görüşeceğiz  eğer  Rabbim  ömür  verirse.

O  güne  kadar  hoşça  kalın, dostça  kalın.

Herkese  selam  ve  sevgiler. 
( Değerli Dostlar ! Cümleten Hoşça Kalınız. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 15.08.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.