Kadın-erkek  ilişkisini konu  alan bir  seminere katılan  ünlü profesörle seyirciler arasında hoş dakikalar yaşanır.Aldatmanın nedenleri,sonuçları ve etkileri,mutlu evliliğin sırları,güven sorunu,boşanmalarda duygusal tramvalar vs...

Soru-cevap bölümüne geçildiğinde ise kahkahalar  havada uçuşur.Seyircilerden birisi kalkıp,
-Hocam der hangi marka şampuan kullanıyorsunuz?
Profesör gülerek cevap verir:
-Benim şampuana ihtiyacım yok ki  görüyorsunuz bostan tarlası gibi.
 Genç, sözlerine devam eder salonda  alkış sesleri yükselir:

"Doğru diyorsunuz hocam ama uygulamak söylemek kadar kolay olsaydı hem sizin kafada saç  olurdu hem de bu salon  boş kalırdı.Kaşlarını bi çattılar mı marmara çırası gibi,yanlarına yaklaşılmıyor,napalım içimize ata ata kimimiz verem oluyor kimimiz kanser."

( Seminer başlıklı yazı berberce tarafından 27.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu