Bazen yerli yersiz yapılan şakalar kabak tadı verir çünkü insanların beş dakikaları,beş dakikalarına uymaz.Yeri gelir ağlanacak duruma güleriz,yeri gelir gülecek duruma ağlarız.
-Duydunuz mu diyor,bir kurs açılmış ben kayıt olacağım sizler de kayıt olun!
- Ne kursu diyoruz,bizler kocadık artık aklımıza girmez.
-Yaş sınırlaması yok diyor,kaydınızı yaptırın!
- Hangi bakanlık verecekmiş bu  kursu diyoruz.
-Bütün bakanlıkların ortak sertifikasıymış diyor.
-Peki maaş farkı olacak mı?
-Hem  terfide hem de maaşlarda değişiklik olacak diyor.

Maaş lafını duyunca etrafını sarıp soru yağmuruna tutuyoruz.
- Ne kadar ücret ödeyeceğiz?
-Ücretsiz.
-Kurs ne zaman başlıyor?
-Başlama saatiyle bitiş saatlerini sizler belirliyorsunuz yani istediğiniz zaman ayrılabilirsiniz.
-Kaç saat sürecek?
-O da size bağlı,ister bir saat alın ister bir ömür.
-Dersi kimler verecek,profesörler mi?
-İnsan olan herkes verebilir;tahsili,mevkisi önemli değil.
-Nerede verilecek okullarda mı?
-Her yerde.

Ağzımız açık onu dinliyoruz çünkü her ne kadar okuyamasak da eğitimi ve eğitimcileri severiz,merakımız iyice artıyor heyecanlanıyoruz.Sonunda sessizliğe bürünüp ensesine bir Osmanlı takadı atasımız geliyor:
-Peki ne kursu bu?
-Adam olma kursu...
( Adam Olma Kursu başlıklı yazı berberce tarafından 14.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu