Serbest Kürsü / Söyleşi

Eklenme Tarihi : 1.08.2020
Okunma Sayısı : 1811
Yorum Sayısı : 1
Dün gece yaptığımız şiir seçiminde Nar-ı Çiçek arkadaşımızın '' Manifesto Sessiz Bayramlara Dair'' şiiri günün Serbest şiiri, Sahrayeli Arkadaşımızın şiiri ise Günün hece şiiri olarak seçilmiştir.

Ancak sistemsel bir hatadan dolayı bu seçim ana sayfaya yanlış yansımız ve Sahrayeli rumuzlu arkadaşımızın hece şiiri, Serbest şiir dalında güne gelmiş, Hece şiirinde ise güne gelen şiir yok görünmektedir.

Durumu site sahibi Adem Efiloğlu'na bildirdim ama o da bu işi halledecek teknik elemanın tatilde olması sebebiyle düzeltilmesinin maalesef mümkün olmadığını söyledi.

Olayın bir teknik arızadan kaynaklandığını, editörlerin seçimlerinde bir sorun olmadığını saygılarımla arz ederim.
( Tüm Site Sakini Arkadaşlarımıza - Şiir Seçimindeki Hata başlıklı yazı Sami Biber tarafından 1.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.