Kanatlarının altında büyüttüğün, koruyup kollamaya çalıştığın, hayatından ödün vererek büyüttüğün yavrun, herhangi bir sebepten senden kopmaya başlayıp seni kırmaya seni çoğu zaman umursamamaya seni dinlemiyorum mesajları vermeye başladığında, için cehennem ateşiyle yanıp, hayat bitti ben bunları yaşamayı hak etmedim diye düşünüp, hayatın ayaklarının altından kaydığını hissettiğin anlarda önünden geçen özürlü bir çocuğu görüp gözlerinden lav sıcaklığında şelale misali gözyaşları süzülürken, Rabbim sana şükürler olsun bana sağlıklı bir evlat verdin diye dua etmektir ANNELİK. Tüm kötü anları hatıraları bir anda silerek, olsun ne yaparsa ne söylerse söylesin yeter ki canı sağ olsun diye şükretmektir ANNELİK. Kırgın olduğun halde eline telefonu alıp her şeye rağmen ilk adımı atman her şeyi ardında bırakıp onu affetmendir ANNELİK...
( Annelik Nedir Mi? başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 18.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.