Hala bir kalbin varsa üzülmek yerine,  duygunun sende kaldığına sevinmen gerek.

 

Acıyı göğüslemek yerine mutluluğa yalın ayak koşmak için giriştiğin mücadelede ne mutlu olabilirsin ne de acıya göğüs germediğin için sabır nimetinden faydalanabilirsin. Önceliğin hayatın zorlu sayfalarında daha ilk fırtınada yıkılmamak olsun. İşte o vakit mutlu olmak için bir şansın olur.

 

Hayat akar yolunu bulur. Yolcu olduğun için bu yolculuğun nasıl geçmesini istiyorsan ona göre davran. Bir kahve yap kendine en köpüklüsünden. Ve bir kitap al başka bir hayatın varlığından haberdar ol. Uzaklaş olumsuz düşüncelerden ve ona neden olan insanlardan. Daha bir gir içine okuduğun kitabın tılsımlı hikayesi içine. Şiir oku mesela. Aşk, dostluk üzerine... Aşkın masumiyetini en güzel oralarda hissedersin tüm yüreğinle. Orada bulursun dostluğun en güzel örneğini. Hala yaşamak için geçerli sebeplerinin olduğu idrakine varırsın.

 

Müzik listeni gözden geçir. Seni üzenlerin yerine huzur veren şarkıları seçmen bir yere kadar doğru olabilir. Ama asıl olan seni geçmişe götüren şarkıları ortadan kaldırmak yerine geleceğine umut veren şarkıları da o listeye eklemendir.  Ruhun bu kadar açken huzura ona zulmetmek doğru değil.

 

Spor yapmıyorsan eğer. En azından işe giderken veya okuldan dönerken yürümeyi denemelisin. Gör bak hayatında ne kadar kalıcı değişiklikler olacak şahit olacaksın. Kendin için yapacağın bir iyilik olarak düşün her değişimi. Ve kendini de buna alıştır. Sık sık tekrar et kendine o parolayı. ‘’Hayat kendini üzmene değmeyecek kadar kısa’’

 

( Parola başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 25.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.