** Yaşam yolunda; her kul hayatının mühendisidir.


** Münferit bir olayın; genele şamili sadece asıl maksada yataklıktır.


** Yalaka, menfaatçiler ahlaksızlığın yardakçısı ve sorumlusudur.


** Neler yapmayacağımızı bilirsek; doğru icraatlarla yaşarız.


** Bildiğiniz tüm yollar ve yerler ona çıkıyorsa;o sevdanın kölesi olun.


** Öyleleri var ki; götürseler hamama veya bir çeşme altına geriye sadece pislik  kalır.


** Herkes kendi etrafındaki şerefsiz , seviyesiz, namussuzları bir şekilde hallederse cemiyette bu türün mensupları barınamaz.


** Çok rahat bir hayat sürdürüyorsanız korkun.


** Huzur dilenmekle değil dilemek ve ona göre yaşamakla elde edilir.


** Her insan nasibi kadar yer, içer , yaşar ve anlar.


** Bazı manevi olayları sorgulamak ruhsal sağlığımızı olumsuz tehdit altına sokar.


** Küskün, kavgalı ve keşkeleri çok olan bir yaşam en başta kişinin kendine zarar verir


** Merhamet, şefkat , sevgi ve saygılarınızı gülücüklerinizle sıvayıp etrafınıza infak ediniz.


** Bu namertlerin bolluğunda , pis ve kokuşmuş dünyada; pabuç bırakan yalınayak kalmayı hak eder.


** Dünü öldürmekle geçen ömürde, bir gün ölenin kendimiz olacağını unutmamalıyız.


** Ne kadar dillendirsek de; yaşamın vaadi yoktur yüreklere.


** Endişe ile nefesim daraldığında; koluma giren gülücüklü bir çocuk gibidir umutlarım.


** Oyunlara aldanıp kan ter içinde kalınan ve molalarda kenara sessizce çekilmek gibidir hayat.


** Yalnız bırakmaktan ve bırakılmaktan korktukları olmasa insanın ,ne derbeder olurdu yaşamak.


** Pişmanlık kuyusuna ılık gece yağmurları doluyor adeta her yakarışlarda.


** Hayatı boyunca birbirinden ayrı veya uzak kalanlar; bir gün elbette ölümün kucağında buluşurlar.


** Sürüngenler gibi yaşamakta neyin nesi; bak ölümler var ertesi.


 


*** Bir gün batışı.... Az sonra siyahlar dökülecek gökyüzünden ve kimbilir ne hikayeler başlayacak sır dolu...


*** Gülerken yumulan gözlerin sadaka dağıtır gibi etrafa.


*** Ben buradayım herşeyimle; o halde varım. Ya bu her an ensemde hissettiğim ölüm denilen gerçeğin nefesi ne ?


*** Bakıp durdum bir sevda aynasına; kırıldım. Biraz daha yaklaşınca ayna kırıldı; yıkıldım .


***Yokluğunda üşüyor yüreğim.


*** "Bakma bana öyle "derken bile bakıyorsun. "Gelme " derken bile gel gel diyor gözlerin.

( Yaşam Heybemden-81- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 29.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.