** İnsanda en geniş ikamet alanı gönlüdür.

** Talep ve rica ederek yaptırılan duaların bir anlamı yoktur. Şahsın aracısız Allah' a ulaşması daha ehven yoldur.

**  Çıldırasıya sinirlenmenize rağmen, karşınızdakine hoşgörülüyseniz yüreğinizi kontrol ediniz.

** İmtihanlar var her an. Usanmadan başarma gayretinde olmalı insan.

** İnsan sever, sevmez. Ama gibiymiş gibi davranmak şerefsiz bir davranıştır. Neysen o olmak dururken !..

** İradesi neyse onu rantabl ve üst seviyede kullanmayı becermek harika neticeler doğurur.

** Keşke bireyler mensup olacakları sülalesini seçebilse ve aile kütüklerinde tashih yapabilselerdi.

** İfşaa ediyorum.İçimde her gün birilerini katlediyorum nefretle.

** Sağlığında.kıymetini bilemediklerimizin salasını taşımaya hakkımız olmamalıdır. Ölen bunu istemez.

** Dilimizden dökülenler; keşke yüreğimizdekiler olabilseydi...

** Derinliklere dalmadan, inci gibi güzellikleri bulamazsınız.

**Hayatta her şeyin bir son kullanma tarihi var; tıpkı kendisinin olduğu gibi...

** İşte sizler uçuşup bağrışıyorsuz yine başımda... Hadi tutun ellerimden götürün beni diyarınıza. Dertleşelim

** Ne tuhaf bir şey şu özlemek denilen şey. Birine kavuşurken diğerleri tüter burnunda.

** Hayat da ki engelleri büyütmek aslında kişiyi küçültecektir.

** Yazmak zor ve zaman alıcıdır. Ama yırtıp atmak ve silmek çok kolaydır.

** İzbe tenhalara çekilir gölgeler bile .

** Avuçlarındakinin kıymetini bilmeyenler; kayıp gittiğinde dövünüp dururlar.

** Alışmışsanız bir ona bir buna dağıtırsınız zamanınızı güllerle. Sonra biri gider , biri gelir işte.

** Birinin defterini dürdüyseniz ; en iyisi tekrar açmaya çalışmamaktır.

**Kimi ekmeği , kimi egosu için yapar işini. Kimi ekmek götürür evine, kimi ün. Böyle yürür gider ömür.

** Uykudaydı ; günahlarına inat. Zırdeli sözleri ninnisiydi. Ya aldığı ahlar neyin nesi ?

** Önünüze gelene sevaptır diye sevgi itibar gösterirseniz; bazıları sizi günaha sokar.

** En bedava ve kolay şey geri zekalı olmaktır.

** Kendisini hint kumaşı sananlar; millet kot ve keten giyiyor. Unutmayın.

** Bir insanı birkaç hal ve hareketiyle değil; bütünüyle değerlendirmek daha net sonuca götürür.

** Bir takım vaat ve sözlerle karşısındakini beklentiye sokup; sonra hayallerini yıkmak şerefsizliktir.

** Bazen gösterilen ilgi ve sevgi karşınızdakini ukalalaştırıp , ahkam kesen konuma sokabilir.

( Yaşam Heybemden -77- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 4.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.