* Yaşadıklarını, yaptıklarını hep kendinden bilmek takdir sahibi rahman ve rahim olanı unutmaktır.

* Kimseler yok. Gören, duyan, reklam, caka, prim yok. Allah ve sen. İşte ibadet...

* Siması aynasıdır insan ruhunun. Bırakın maskeleri neyseniz öyle görünün.

* İbadet ve dua; " o beni görüyor, duyuyor" diye huşu ile yapılan tapınma, medet umma eylemidir.

* Başkasının uygun gördüğü ısmarlama elbiseyi giymem. O kadar hazır tekstil ürünü ve seçenek varken ..

* Her konuda ahkam kesmek yerine kendinize uygun konularda uzmanlaşmak saygınlık ve itibar kazandırır.

* Çoğu gayri ahlakiliğin az da olsa bir savunması gerekçesi olabilir belki... Ama hırsızlığın asla !.. Bu fiilin affı olmaz vicdanlarda ki yasada.

* Nasılda katran karası çöktü yüreğime.. Hadi ilikleyin düğmelerinizi, aydınlıklar diz çökün önümüzde.

* Kendisine hitap eden birinden gözlerini kaçıran kişi saygısız, ukala veya suçlu biridir.

* Pusudan şüphelenen tedbirini alır.

* Karaborsaya düşürdüler gariban ahlakı... Şerefsizlik , adilik oldu geçim kaynağı.

* Vazgeçemeyeceğiniz insanlar varsa hayatınızda; başkalarınının kaprislerine feda etmeyiniz.

* Piyasada mazlumların ahını toplamakta yarış eden tacir çakallar birgün çuvallar.

* Mazim de sen, anımda sen, atide sen... Dilerim el ele ebediyette de yine sen ve ben. O zaman neymiş ölüm denilen.

* Her yeni günde seninle filizlenip yeşeren bir fidan gibiyim. Sen can suyumsun.

* Sevdam yıllar sonra alıştırdı beni sana. Nefesim canım oldun bütünleştik kadınım.

* Ağlarken bile hep güldüm ben gizlice ; sen varsın, bekliyorsun diye...

* Tabiat bile sisle kaplı. Etraf sus pus. Adiliklerine insanların gözyaşı akıtıyor bulutlar.

* Bu ne gam , bu ne kasvet. Gök kubbeyi sardı ahları, vahları mazlumların...

* Gününü gün etmekse amaç yoktur ahlaka gerek.

* İstikbalini düşünen anın bilir kıymetini ve yaşar adam gibi.

* Bazen içindeki gözyaşlarını durduramaz insan. Erir gider için için.

* Kırlangıçlar dansı var gökte.. Çekirgeler yerde.. Çakallar uluyor ötelerde.Nedir bu günler böyle. Gel de sövme dibine dibine.

* Sevmeye görsün gönülü. Bokuna bile olmaz sözü.

* Al dersin; sevgim, merhametim , şefkatim senin. Ücretsiz, beklentisiz ve içten... Ama onun aklı bacak arasında. Ne varsa orasında.

* Uykuda millet derin derin. Ulan yoksa ben düşmanmıyım , neyim ?

* Hissediyorum seni ölüm !.. Pusudasın kaç zamandır. Bekle bakalım süslenip. Pusuya kurban gidecek adammıyım ben ?

* Adamın kıçından " ah ! " diye sesler çıkıyor aheste aheste. Belli ki birinin ahını almış kereste.

*Kaç zamandır vicdanı arıyorum. Yerini bildiren ödüllendirilecektir.

* Gel buyur otur baş köşeye.. İyi ol bana. Yıllar sonra minnetle anayım yetmez mi yani sevgili 2017 söyle.

* Bi afralı tafralıydı ki senden önceki ey 2017 efendi! Bak hakem sayıyor ; nakavt olmak üzere... Gardımı aldım vız gelirsin ona göre. Dikmişim gözümü nice yıllara.

* 3- 5 güne gelcen ya sen 2017! Meraktayım. Gel buyur. Sağlık getir, mutluluk, başarı huzuru da unutma. Ha birde bana iyi davran. Akıllı ol .. Zaten devircem seni de ; unutma. Geçinip gidelim işte kardeşce. Şunun şurasında 365 günsün toplasan. Gelir geçersin işte. Benden söylemesi.

( Yaşam Heybemden - 62-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 29.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.