** " Geçmiş olsun " demeyle geçse; " özür dilerim " le hatalar telafi edilse, " affedersiniz" le af edilse herşey ne iyi olurdu. Aslına bakılırsa ağızlarda nezaketin sakızı, ama şişirip patlatılan.


** İnsan sahip olduğu maddi imkanlara kendini kaptırdıkça; ebediyeti unutur.


** Yaşadığımız herşey irademizin eseridir.


** Her şey Allah' ın izniyle oluyor diye kötülük yapıp bunu Yaradan’a atfedemezsiniz.


**Hala; onun bunun din adına birşeyler üretmeleri psikolojik sığınıştır.


**  Tene değil ruhuna dokunun.


** Vakit öldürüyorum dediğimizde ölen vakit değil kendimizdir. Vakitler ölmez.


** Bazen susuşlara sığınmaktan her şeyi sessize almaktan kaçınmayın.


* *Gerçek sevdanın yatağı yürektir.


** Bir kadının ayaklarının altı huşu ile öpülüyorsa  o kutsaldır. Kutsallığı yaşamak ve yaşatmaksa en erdemli haslettir


** Sevmek karşınızdakini onurlandırmaktır


** Sıkça Kulağınız çekiliyor ise o kulağı taşımayın.


** Senin günahın  suçun yok. Sevdanı yük eden gönlüne ve günlere bendim. Ama şimdi her şey aslına secdede.


**Ben bir seni bildim aklım erdi ereli. Gerisi leylimin leylisi.


*** Sen hiç bir tasvire sığmayan kelimelerin yetersiz kaldığısın.


 

( Mana Aleminin Gücü --kısa Sözler 6 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu