** Ötelerde bir yerde; neler kaldı neler ikimizden. Yarım kaldı her şey; yaşamaya fırsat verilmeden.

** Allah'ın bizlere yolladığı kutsal kitaptaki öğretileri yaşayıp uygulamak ve onu sevmek aşkın ana ve asil tarifidir.

** Niyetiniz geleceğinizdir. O halde güzel niyetlerinizle yaşayın.

** Gün aydınlamış aydınlanmasına da her zaman olduğu gibi... Mesele bizim günümüzün aydın olması. 

** Güzel günlere kavuşmak için yaşanılması muhtemel eza ve cefalara katlanılmalıdır.

** İki insanın birbirlerinin eksikliklerini tamamlayıp bütün  olmaları en büyük eserdir.

** Ne istediğini kafasına koyanlar; hiçbir barikatı kafasına takmazlar ve daima maniaları açmak azminde olurlar. Çünkü; hayat engelli maratonudur.

** Çabalarımız sonucu olumsuzluklar ürüyorsa; çabamızın istikametinde değişikliğe gidilmeli, ama asla eforunuzun dumura uğramasına izin vermemeliyiz.

** Her doğumlarda ağlar ya insan oğlu; neden geldim der gibi dünyaya. Sonra yıl yılları kovalar, kah ağlayarak kah gülerek. Ve en sonunda neden gidiyorum diye ağlar bu kahrını çektiği dünyadan. Doğ ağla; git ağla !!!

** Bazen insanlar ürettikleri kuruntularda boğulurlar.

** Denemediğiniz bir umudunuz için kaybettim demeyiniz.

** Engeller varsa hayat ve mücadele vardır. Monotonluk; yaşama azim ve sevincine köstektir.

**İçimizdeki tereddütlere sessiz kalırsak tökezleyebileceğimizi, düşebilecegimizi hesaba katmalıyız. O seslere sağır kalmak adımlarımızı rahat atmamızı engeller.

** Varlığımızın özünden uzaklaşırsak sonumuz hüsrandır.

** Darısı başımızda olan ölüm birgün elinizden hukukunuz olan birini aldıgında; sağlıgında onun icin yaptıklariniz iyi şeylerse teselli kaynagınız olacaktır.

** Bazen ilişki ve duygular nadasa terk edilirse ileride daha güçlenebilir.

** Sevin ama; sevdirmek için dayatmayın.

** Albümünüze baktığınızda bazı fotoğraflar ağlar hala. Ne dönüp geriye silemezsiniz gözlerdeki yaşları ne de bugüne getirip güldürebilirsiniz.

** Oluk oluk hayat musluğundan akan su... Aç avuçlarını altında... Bak şimdi ne kadar tutabilmişsin, nemimden gayri ... işte yasamak bu.

** Nice yıllar sırtımda idi insanlar; ama şimdi birer birer toprağa gömülüyorlar.

** İnsan; nereden gelip nereye gittiğini kavrar ve unutmazsa, kamil ve muhabbeti güzel olur.

** Başkalarının sorunlarını umursamayanların ederi yoktur.

** Bazen insanların karşısına kendini oturtup konuşup yüzleşmesi gerekir.

** Önce kendi ile barışık olmalı ki insan, sevgiye ulaşabilsin.

** Herşey bizim içinse ; kendimizi disipline ederek yaşamalı ve istifade etmeliyiz. Madem gelişimiz ve gidişimiz bellidir; tecellileri fark etmeliyiz.

** Bir suya düşmüş zifiri karanlığı gecenin; ama aydınlanıyor yüzü secde edenin.

** Sana cok sey bıraktım ey mazim.. Geri istiyorum, bonkörsündür sen esirgeme lütfen. Ver de kayıp giden o yanlışlarımı düzelteyim. Koynunda yüzèyim.

** Çok uzun da meşakkatli olsa da; yükler mesuliyetler çok ağır bile gelse hafiften küçücük hamle ve adımlarla başlamak lazımdır yürümeye. Mükellifiyetlerden kaçmamak işte o adımlarla yol almaktir.

** Aslını astarını bilmeden herhangi bir şeye taraftar olup amigoluk yapmak saçmalıktır.

( Mana Aleminin Gücü -- Kısa Sözler 6 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 27.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.