Bir Kez Daha Terörü Lanetliyorum...


Terör kimdir bilir misiniz ?


Bir Ana;evladı karnındayken her an,her dakika kımıldıyor mu diye endişeyle nefesini tutup onu dileyen.
Senin kırk tane kemiğinin aynı an da kırıldığında duyabileceğin acıya eşdeğer bir acıyla, evladını dünyaya getiren.
Geceler boyunca nefes alıyor mu diye nefesini dinleyen, ateşini düşürmek için günlerce uyumadan çırpınan,evladı ilk düştüğünde ondan çok ağlayan,bir lokma daha fazla yedirebilmek için bir tiyatrocu gibi oyunlar sergileyen,onun gözün de bir damla yaş gördüğün de,dünya gözünde solan.
Tam büyüdü kendini kurtardı dediği ve her akşam eve geldiği saati iple çeken,
Vatan borcu deyip,askere uğurladığı evladına çeyizler hazırlarken,telefonun çalmasını bekleyen ananın,çalan telefonuna evladının ölüm haberini gönderendir terör..
Bir evladın akşam evine anasına yürüdüğü yolları kesendir.
Ev de sofrasını kurmuş evladı gelinceye kadar o sofra da aç bekleyen anaya,evladının kanlı bedenini gönderendir terör...
Baba gitme diye bağıran küçük kızı,babasının arkasından feryat figan,çığlıklar içinde bırakandır terör...


Şimdi sizler bana diyorsunuz ki bizler özgürlük savaşçısıyız.
Bu dünyada ki en kutsal özgürlük yaşam özgürlüğüdür.
Buna kasteden kanlı eller hangi özgürlüğü savunuyor söyleyin bana?
Acımasızca masumları katleden canavar ruhlu yaratıklar özgürlük şavaşcısı değil şerefsizin ta kendisidir benim gözümde bu böyle biline....


                                                                                                                                                                                                                         SEVDEGÖR


( Terör Kimdir Bilir Misiniz ? başlıklı yazı Mavi Düşler tarafından 9.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.