SEVGİLİYE MEKTUP
Seni unutamıyorum bitmiyor geçip gitmiyor.Her gece olduğundan daha muhtacım sana kırgınım aslında,kızgınım,hayır sana değil seni üzüp kıran şu aptallığıma.Ne olursa olsun bütün yollar sana çıkıyor.Uzun zaman oldu içimdeki pembeler soldu.Kendim seçtim sevdamı tek başıma yaşamayı yalnızlığımın sorumluluğunu taşıyacak kadar yürekliyim sandım aslında.Sensiz gecelerim sancılı oluyor;sensizliğini işliyordum içime ama yüreğimde yaşattığım sevdamı düşündükçe içime yayılan sıcaklığın alıp götürüyordu beni.Ne kadar zamandır böyleyim,ne kadar zamandır en yakın dostum hasret hatırlamıyorum sanki zaman durdu.Evet seni özlüyorum ve özlemeyide çok seviyorum.Çünkü özlemimin içinde aşkın,mutluluğum,umutlarım ve hayallerim var.Gidenin ardından ağıt yakmamayı öğreneli çok uzun zaman oldu.Ama sen bambaşkasın çünkü kimseyi senin kadar sevmemiştim seni birine anlatmaya kalksam cümleler yetmiyor kelimeler kifayetsiz kalıyordu.Kalbimin neresine koysam seni hep bir yanım eksik kalıyor gülemiyorum artık eskisi gibi,en iyi yaptığım şeyi kaybettim aslında önce seni ve senle birlikte bütün hayallerimi kaybettim .Yanımda yoksun olsaydın sarılırdım sıkı sıkı bırakmazdım bir ömür boyu.Sıkılırdım belki bağırır çağırırdım her zaman ki gibi yinede sarılırdım sana.Biliyorum hep bağımsızdın sahip olamadım sana,olmak da istemedim aslında.Hiç benim değildin ki, hiç benim olmayacaktın ki.Hep yanımda olacaksın sandım hep öyle hayal kurduk birlikte.Dinlediğim her şarkıda,her yağmur yağışında,dalgaların kıyıya her çarpışında,her umutsuzluğa kapıldığımda seni yine gönderiyorum benden.Ben bu ayrılışların acısını yaşarken bir gün geleceğini düşünerek kimsenin yüreğime girmesine izin vermeyeceğim.Sana bu mektubu yazdığımda yine senin hayalin vardı odamda.Beyaz bir defterin her şeyi hayale dönüştürdüğü sayfalarında...İlk kez ayrılığı bu denli acı yaşadım şimdi uzun gecenin ardından yine hayalimle dolu odamda yine sana yazıyorum.Çünkü ben her hayalkırıklığımda,hayalinin her içimi acıttığında yeniden sana dönüyorum.Ortasından kopardığım için hayallerimin hiç bir zaman sonu gelmeyecek günlerime dönüp hala seni arıyorum.Ve hala seni...


                                                                                                                         SEVDEGÖR
( Sevgiliye Mektup başlıklı yazı Mavi Düşler tarafından 10.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.