1 Merhaba
Değerli  dostlar !.

Eğer  kabul  buyurursanız  bundan  böyle  yazılarım  ve  şiirlerimle  bu  sitede  aranızda  olmak  istiyorum.


Siteye  baktığım  zaman  zaten  pek  çok  arkadaşımın  burada  olduğunu  görüyorum.  Ancak  elbette  beni  hiç  tanımayanlar  da  vardır.

Ben 1954  Doğumlu,   baba  tarafından  Kars-  Kağızman, anne tarafından  Trabzon- Sürmene'li  emekli  Tarih  öğretmeni  bir  vatandaşım.

Bu  güne  kadar  bir  başka  edebiyat  sitesinde  900  ün  üzerinde  yazı,  400 ün  üzerinde  şiir  paylaşmışım.

Şimdilik  çok  fazla  uzatmak  istemiyorum.

Eğer  kabul  buyurursanız  bundan  böyle  yazı  ve  şiirlerimle  aranızda  olmak  istiyorum.

Herkese  sonsuz  selam  ve  saygılar.  

Yine  bu  vesileyle  herkese  hayırlı  ve  huzurlu  bayramlar  diliyorum.

Selam  ve  saygılarımla.



( Merhaba başlıklı yazı Sami Biber tarafından 13.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.