bölüm 2


İlk bölümde hikayeye güzel bir giriş yaptığımıza inanıyorum,,

Şimdi ikinci bölüme devam edelim,, 

nerede kalmıştık? Evet hatırladım..



Scientology, piyonların efendisi ve uzaylılar, bermuda şeytan üçgeni bu kombinasyon düşük bütçeli bir bilim kurgu filminden bir sahne gibi gözükebilir bunun farkındayım.

Bu yüzden göz ardı etiğimiz bazı konulara açıklık getirelim..

Scientology  ilk bakışta hristiyan bir tarikat gibi gözükebilir, lakin daha dikkatli bakarsak hristiyan dini ve tanrı inancı ile en ufak alakası yoktur..


Ve yakından incelersek İnsanların Uzaylılar ile Tanrı arasında seçim yapmasını hedefleyen bir sapkın örgüt olduğunu hemen görürüz. Bu örgüt kendi sapkın ideolojisini pazarlamakta ustadır.

Ünlü Hollywood yıldızlarını kendi saflarına geçmesini sağlamıştır.

Milyon dolarlık bilim kurgu filmleri çekmiştir, ve kurgu hep benzerdir, dünyayı istila eden başlangıçta barışçıl ve sonrası insanları yok eden veya köleleştiren efendiler diye adlandırdıkları uzaylı istilacılar..


Aslında bu kurguların amacı bizleri bir uzaylı istilasına hazırlamak değildir, asıl hedefleri Amerika birleşik devletlerinin 22 yüzyıl dünyasında insanlar arasından elit ve azınlık bir avuç insan ile dünyayı köleleştirme planıdır..


Hepimiz herhalde farkındayız ki, bu mavi gezegenin değerli maden ve en önemlisi su rezervlerinin kısıtlı olduğu, ve alternatifsiz insanlığın varlığı için şart olan içilebilir suyun 22 yüzyılda belki 21 yüzyılın ortalarında altın değerinde olacağının.

Bunlara komplo teorisi diyenler olabilir, lakin her mantıklı düşünen insan bilir ki dünyamızda nüfus patlamasının yaşadığı, evet bu kalabalık nüfusun ezici çoğunluğu 3.dünya diye adlandırdıkları ülkelerde yaşamaktadır..


Tahminlere göre Dünya nüfusu 2100 itibariyle 11 milyar olacaktır, şu an günümüzde nüfus 7,3 milyar, bu rakam 2050 senesi itibariyle 9,7 milyar olacaktır. Şimdi bu rakamları analiz edersek, ilk bakışta dünyadaki su rezervlerinin içme suyu ihtiyacını karşılamayacağı ve tarım arazilerinin bu kadar insanı doyuramayacağı ap acık ortada. İşte bahis etiğimiz örgüt bunları çok iyi bilmekte zaten yöneticileri, CİA ve Mossad uzmanlarıdır.. Ve bu Scientology tarikatı ABD, bazı Avrupa ülkelerini ve İsrail devletinin yönetimini ele geçirmiş durumdadır.

Bu tarikat bir örümcek ağı gibi dünya üzerinde paralel bir dünya ve yönetim yaratmaktadır..


O filmlerdeki istilacılar uzaydan gelmeyecek… asıl istilacılar ABD ve iş birlikçileri olacaktır, ve dünya nüfusun çoğunu yok edecektir, kalanlar ise kamplarda çalıştırmak üzere köleleştirilecek, tüm bunlar bazı elit ve zengin seçilmiş kişilerin hayatta kalması için kurgulanmıştır..

İyi güzel de bunların Ülkemizle ve piyonların efendisiyle ne ilgisi var diyebilirsiniz, peki akçıklayım..


devamı gelecek…

………….


Suskun//
( Piyonların Efendisi Ve Uzaylılar 2 başlıklı yazı Mikail Dede tarafından 26.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.