Ey Mülteci Avrupayı bilirsin kurtuluş kapısı düşmüşsün yollara.
Ne demeli bu insanlık dramını görüntülemek görevi olana.
Şerefsiz kameraman çelme takar şiddetten kaçan mülteciye. 
Demokrat polis gaz sıkar o da yetmez tekme atar çocuklara.
Dilencileri oynatırlar sokak ortasında atarlar yüzlerine bozuk para.
İnsanları kafeslere tıkıp taş ve kemik fırlatıp aşağılamak var bunların kanında.

Bilmezler düşünmezler soytarılık asıl kendilerinde.
Evindeki masadaki cam vazo bile daha değerlidir onların gözünde. 
Hey iki yüzlü batı sen kurban olasın benim merhametli insanıma.
Biz merhamet ederiz mazluma saygı gösteririz her renge.
İnsandır deriz açarız evimizi kapımızı tüm mazlum halklara. 
Paylaşırız soframızı ekmeğimizi üstümüzdeki montu bile veririz.

Avrupalı batı medeniyeti dedikleri sen misin? uzak durasın bizden sen insan olamazsın. 
Ey utanmaz batı utanmadan birde bizlere insanlık dersi vermeye kalkarsın.
Hey şerefsiz batı sen kurban ol benim merhametli şerefli asil insanlarıma.

Mülteciler gelmesin dersin örersin tel örgüler andırır görüntü Nazi kamplarını.
İnsanlık suçu bu işte 2/metre kare beton duvarlar arasına tıkarsın örgüleri aşanları.

Hey gidi Avrupa sen ne bilirsin nedir insanlık nedir paylaşmak. 
Hadi düşün biraz sen insan mısın?,
tüm tarihinde var mı bir Yunus bir Mevlana? 
Sen ne anlarsın fakirlikten ne bilirsin savaş içinde bombalar altında yaşamak nedir.
Sen hiç çocuk olmadın mı neden yıkarsın onların gözlerindeki son umutları.

Suriyeli Kardeşim sende gitme bu soysuz canavarların ülkelerine.
Açmışız tüm kapıları sizlere,
Devlet millet birlik olup kurmuşuz sizin için dünyaya örnek tertemiz yaşam alanları.
Ey kardeşim  sizi aç mı bıraktık? neyin eksik suyun mu?, 
yok mu üstünde kıyafetin? sakın yok deme her şeyi verdik işte.
Kardeşim gitme sende arama dertsiz başına dert bekle sabırla güvenli ellerde...

Çocukların okusun diye en güzel okulları kurduk,
hastaneler bile var hemen yanı başında. 
Her şey el altında yaşarsın huzur içinde söyle kardeşim neyin eksik ?
Neden düşersin bu sonu belirsiz yollara?...



Suskun//




( İki Yüzlü Batı başlıklı yazı Mikail Dede tarafından 29.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.