Baştan konulmuş
Dönüş bileti cebimize
Boş haneleri tarihlerinin
Saati , yeri meçhul
Ne zaman başlar kimbilir.


 

 

*** Aldığı her nefeste insanın ödeyeceği hesap artar.

*** Öldürdüğünüzde geceyi bir başka umut başlar gündüzleri.

*** Karanlığı alt ettiğinde gece aydınlığa kavuşur. Geceler bir başka işte.

*** Hiç kimse geçmişini öldüremez.

*** Her şeyi içinde yaşamak travma yaratır.

*** Ezan sesinde ağlaşan martıların sesine karışırken köpeklerin ulumaları ;nedir bize hayatın sundukları...

 

*** " Meyveli ağaç taşlanır " atasözüne sığınıp ; hormonlu çürük kurtlu meyvenizle kötü icraatlar kapatılamaz.

*** Sevilmek güzel de; sevildiğini sanmak kötü.

*** Konuşandan değil susandan çekinmeli.

*** Alınan nefes bile haramdır bazen.

*** Bir nefes almak hayat ; onu da insan gibi yaşamak.

***En geçerli piyasada bol ve ucuz meslek soytarılık.

*** Belli gün ve durumlarda hatırlamak ve sevgiyi yaşamak yaşatmak aldatmacadır.

 

Martı kanatlarına yükledim
sana dair ne varsa.
Çıktılar çığlık çığlık yola.
Haberin ola.


 

 

*** Bir müzayedede satıldı fotokopisi hayallerimin. Çoğalttılar çokça ve dağıttılar ona buna. Bire bin katıldı her satışta... Ve lokavt ilan ettiler sonunda. Ama hayellerimin aslı hala grevde.

*** Deli dolu , fişek gibi civan ; savruk bir mermide oldu kurban.

*** Karmakarışık ağlara takılı kaldı yaşamak. Her yan zehir zemberek , kesmiş yolu haramiler. Ha gayret !

*** Neler topladım gökyüzünden size , koşun yalınayak çocuklar. Açın avucumu açın. Birinde umut birinde yeşerecek yaşamak.

*** Bugün de yok ağaçlarda çiçek. Yüreklerde öyle garip kaldı tomurcuklar. Ötelerde meyveyi bekleyen çocuklar yine aç.

*** Her geçen günde yere düşüp kaldı tebessümler. Bir hüzün kümelendi yanaklardaki kıvrımlarda. Ara dur nerede bulacaksın ki daha.

*** Yine terlemiş gece ; ağarınca gün üşüdüm işte.

*** Ne kadar terk edilmiş ve gömülmüş umut varsa; oradayım sessiz çırpınışlarla.

*** Hayallerimi de umutlarımı da unuttum. Sahi siz hatırlıyormusunuz ?

*** Nasılsa gideceğim. Çekin gökyüzüne isterseniz bilinmez derinlere. Haydi yardım ediniz. Nasılsa gideceğiz.

*** Tanımam şart değil seni düşünmem için. Sevmem , üzülmem benim huyum. Hadi siz yaşamaya buyurun.

*** Sular çekilip kuruduğunda deniz ne yapacaksınız hey siz. Hep yokluğu taşırken umutlara ne kadarda iyiydiniz.

*** Hunhar ve adice öldürdük birbirimizi; bahanemiz oldu hainlik.

( Yaşam Heybemden - 39 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.