Ben sana biz olalım dedikçe sen sizli bizli konuşur oldun. Oysa bizi biz olarak görmek isteyen anılar birikti yağmur tanelerinde. Bakışları acıyla nakışlı yarim. Hala başkalarında mı sanırsın bende bulamadığın aşk?

Kaç kez dilime geldi de söyleyemedim. Dilim dilim dilimlenseydim de susan olmasaydım. Bir trene atlayıp gidiyorsun sanki bu şehirden. Bense yaya arkandan yetişmeye çalışıyorum. Bir türlü yetişemiyorum sana. 

Niye kaçtığını anlasam niye kovaladığımı anlatacağım sana. Ne izin veriyorsun ne de konuşmak istiyorsun benimle. Yalnızca susuyorsun. Tek bildiğin şey susmak zaten. 

Uyumak istiyorum. Gece kabus olmaktan çıksın. Ayışığı acı vermesin. Güneş en masum haliyle bana gülümsesin. Çiçekler sevgiliye sunulmayı beklesin. Barajlar yarin hasretinde dolmayı beklesin. Yeter ki gel. Bir ömür seni beklemeye razıyım.

Takvimler papatya falı gibi tükeniyor. Bugün yarın geleceksin biliyorum. Yine de arayı açıp da uçurumlara sürükleme beni. İnan nefes almak dahi gelmiyor içimden.

Bizi görüyorum düş bahçemin en güzel yerinde. Özenle seçilmiş bir parça çalıyor radyoda. Çiçeklerle donatılmış masalar. Ve ben artık dayanamayarak diz çöküyorum önünde. Evlenme teklifi yapıyorum. Sonra film en güzel yerinde kesiliyor. Olmayan bir şeyin filmi de böyle olur işte. Hayalde dahi yarımsın. Oysa bir bilsen sen benim ömrümün kalan diğer yarısısın. Seni sende gördüğüm bizi seviyorum.

''Sen gel ben sizli bizli olmaya dahi razıyım''

( Sizli Bizli başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 26.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.