Bazen her şeyi silip hayatımıza yeni bir şeyler katmak isteriz. Renk, heyecan, bazen yeni birileri, bazen yeni dostluklar,bazen yeni aşklar ama hep yenilenip tazelenmek isteriz. Canlanıp gençleşmek isteriz. Ama sadece isteriz. Çabalamadan olsun sadece bana gelsin de isteriz:) Hadi en baştan başlayalım arkadaşlığımıza, dostluklarımıza, aşkımıza, bugünkü aklımızla bugünden başlayalım... Yeniliklere. Elimizin altında çok güçlü bir silah var bence tüm dünyayı ayağımıza getiren bizi hamallaştıran. Önce onunla başlayalım. "interneti" sadece sosyal medya hesaplarına bakarak değil kendimiz için ne yapabiliriz nelere dikkat etmeliyiz neler yapmalıyız neler yapmamalıyız nasıl sosyalleşebiliriz. Hayatı hayat olarak nasıl yaşayabiliriz. Bunu öğrenmeliyiz önce. Çeşitli organizasyonlara katılalım sevdiğimiz yazarları takip edelim sevdiğimiz filmlere bakalım. Arayalım neler yapabileceğimizi bulmaya çalışalım. Yeniden doğalım en güzel günlerimizi evlere iş yerlerine hapsetmeyelim.Gidince gelmeyecek çünkü ya da bir gün geleceği düşüncesi ile yaşayıp teyze, nine olmayalım. Zaman ayırmak istersek fırsat bulmaya çalışırsak fırsatımız vardır. Biz istersek olur her şey bunu aklımızın bir köşesine çivi ile kazıyalım :-)  Mutluluk çağrılınca gelmez biz gidip bulmazsak eğer. Arayalım bakalım neler bulacağız bu yol üzerinde aşkı mı, arkadaşlığı mı, mutluluğu mu, yoksa bunca bunca zaman neden yaşayamadığımız nedenini hiç merak etmediğimiz soruları mı?   
( Bu Yaz Herşey İçin Yeniden Başlasın.... başlıklı yazı Atalante tarafından 19.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.