Bir gün "neden" dememek için "keşke" dememek için neden bugünden başlamayalım. Hayatın kısa olduğunu anlamamız için ne gerekiyor? En sevdiğimizi kaybetmemiz mi lazım, büyük bir acı yaşamak mı lazım? Yoksa! Akıl düştükten sonra değil düşmeden önce mi lazım bize? İyi günde eşimiz, dostumuz,sevdiklerimiz, sevenlerimiz var sanıyoruz. Ama gün gelip de hata yaptığımız da , iflas ettiğimizde, düştüğümüzde ya da  paraya sıkışık olduğumuzda bizi sevenlerin neden sevdiğini anlıyoruz. Tabi o zamana kadar bizi ikaz eden ailemizin kıymetini anlamıyoruz. Daha sonra defalarca pişman oluyoruz. "Keşke" diyoruz. Değerini asıl bilmemiz gerekenlerin kalplerini kırıyoruz o çoo..ok kıymet verdiklerimizin yerine...Sonra bir gün gerçekten öyle iyi anlıyoruz ki neleri neden yaptıklarını neden sizi sizden çok elinizdekileri sevdiklerini onlara neler verdiklerinizi ve hiçbir şey istememenizi  seviyorlar. Ben küçükken annemler bir yakınımıza akıl verirken hep "Bu hayatta kimin işine yarıyorsan o kadar sevilirsin" derlerdi. Küçükken gerçekten anlamazdım. Öff pöff der, geçerdim. Sonraları büyümeye başlayınca dediklerinde ne kadar haklı olduklarını anlamaya başladım. Allah"tan yaşım küçükken anlamaya başladım akıl alan değil de akıl vermeye çalışanlardan olmaya çalışıyorum. Ama dönüpte şöyle bir baktığımda birçok insanın egolarından burnunun ucunu göremediğini her şeyi ben bilirim en doğruyu ben yaparım dediklerini görmeye başladım. İnsanlardan soğumaya başladığımı saymıyorum bile. Önceleri insanlığımıza bakıp iş,güç,eş verirlerdi.Şimdi ise ne kadar zenginiz,üstümüz başımız ne kadar pahalı ve cebimiz ne kadar temiz. Evet sevgili okuyucularım artık paramızı seviyoruz birbirimizden, insanlığımızdan çok. Hayat öyle bir acımasızlaştırdı ki bizleri artık kendimizi bile tanıyamıyoruz.Ama en azından düşünecek zamanımız varken düşünelim bizden sonrakilere bizim atalarımızdan öğrendiklerimizi ama yapamadıklarımızı bırakmaya çalışalım... 
( Hadi Artık... başlıklı yazı Atalante tarafından 14.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.