1 Yaşam Heybemden - 21-

***** Kerhen değil resen verdiğiniz kararlar ve söylemler muteber ve kalıcı olandır. 

***** Allah'in bizlere yolladığı kutsal kitaptaki öğretileri yaşayıp uygulamak ve onu sevmek aşkın ana ve asil tarifidir.

***** Niyetiniz geleceğinizdir. O halde guzel niyetlerinizle yasayin.

***** Devletin resmi, Siyasi Parti, Dernek, Sendika, STK ... gibi temsil makamlarında oturanların; daima dikkatli, güler yüzlü, çare arayan ve kapısını çalanlara ilgi gösterme mecburiyetleri vardır. Çünkü o makamda oturdukları surece vebal altındadırlar ve semboldürler. Makamlar baki, orada oturanlar geçicidirler. Şahsi makamlarınızda karakteriniz, kültürünüz ve ahlaki yapınız ne ise dilediklerini yapmak tasarruflarındadır.

***** Gün aydınlamış aydınlanmasına da her zaman olduğu gibi... Mesele bizim günümüzün aydın olması. 

*****Sevgiler bile ticari bir emtia gibi...Hep beklenti, hep şart ve menfaat !




Ne saygınlar
Ne sayınlar
Ne efendiler
Ne beyefendiler
Gelip geçtiler

Bir sen gibi
Hanımefendi
Delikanlı 
Olamadan gittiler.





( Yaşam Heybemden - 21- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.