****   Düğün  derneğim vardi 28 in de Kasım'ın.                                                                                Gelsinler diye arkadaş, dost, akrabam ve                                                                               hısımım. Davul vardı, zurna vardı, tokmak                                                                               vardı vurdukça kelimeleri ses                                                                                                 veren...Çaldık söyledik biz. Ama nedense                                                                                  yoktunuz siz !  Ne altındı ne                                                                                                    çiçek ne de  çelenkti istediğimiz sadece                                                                                   sizlerdiniz!!! ve iki kitabım vardi                                                                                             hediyemiz.

                                                                                                                                                                                                                                                                K.KOÇ ****


                                                   28. Kasım . 2015 cumartesi günü Atakum Belediyesi Eğitim ve Eğlence Merkezi 1 nolu salonda belediyenin katkıları ile icra edilen Söyleşi ve İmza Günümde; açılış konuşmasını yapan Belediye Bşk. Sn. İshak Taşçı belediye olarak sanat etkinliklerine çok büyük önem verdiklerini ve bu nedenle de mahalli ve ulusal sanatçılarla halkı buluşturduklarını ifade ettikten sonra :
" Ancak yılların birikimini , hayata dair ne varsa yaşam heybesinde getiren ve bunları bin sahifeye yaklaşan iki kitabında toplayan bir yazarımızın bu etkinliğine katılımın azlığından üzüntü duymaktayım. Biz nerede neyi eksik yaptık ki ?" diyerek kendilerini sorgulaması beni çok derinden etkilemiş ve düşündürmüştür. SİZ HİÇ BİR ŞEYİ EKSİK YAPMADINIZ ! Sevgili başkanım.
                                                  Şöyle ki :


                                                  1..Bir kaç ay önce size makamınızda projemden bahsedince anında sahiplenerek tasviple ilgili biriminizi talimatlandırarak 1000 adet kitabın basılmasını sağladınız. Ve sonra ki aşamalarda da eksiksiz olarak herşeyi onayladınız. Mezkur kitaplar; şu ana kadar 4 lisemizde ve Ev Kadınları Derneğinde yapılan söyleşilerde ücretsiz olarak katılımcılara tevzi edilmiştir. Ayrıca; bundan sonra da yine liselerimizde ve Gençlik Merkezlerinde bu kesime ücretsiz< dağıtımına devam edilecektir. Kaldı ki her gün yanımda bulundurduğum söz konusu kitaplar kitap okurları ile buluşturulmaktadır. YANİ DAHA NE YAPACAKTINIZ ? ÜZÜLMEYİN SİZ ! Salonda ki katılımın azlığı veya o salonun dolmamasının sebebi sizin bir şeyi eksik yaptığınızdan kaynaklanmamaktadır.

                                                  2.. Kişilerin bu tür etkinliklere katılıp katılmamaları veya başka etkinliklere önem vermeleri kendi şahsi tercihleridir. Ve ben şahsen bu düstura saygılıyımdır. O bakımdan ne üzülür ne de gocunurum. Şahsen 300 kişiye buradan mesajla ve bazılarına da telefonla ulaşma gayretinde olarak ben haber verme sorumluluğumu deruhte ettim. Bende de bir eksiklik yoktur.

                                                  3.. Ama her şeye rağmen bir atasözünün gerçekliliği vardır.Yani keşke başka şehirde olsaydım da demeyeceğim elbette. O söz " KAPIDA BÜYÜYEN DANADAN ÖKÜZ OLMAZ !!! " vecizi dir.. Varsın olmasın; zaten ÖKÜZ olma çabamda yoktur ve asla da olmayacaktır.Birde bu katılım eksikliğinin temel nedenlerinden biri de " YA BU BİZİM KENAN ! " düşüncesinde yatmaktadır. Ha doğrudur da evet " SİZİN KENAN !!! "... Burada kan bağım olan bir akrabamın merak ve hayretle " Yani sen şimdi o bildiğimiz yazarlardan mı oldun " sorusu aklıma geldi. Ona cevabım " Yazarım ama o bildiklerinden değil " olmuştu. Ne anladı veya anlamadı bilmem hiç.

                                                 4.Ben 66 yaşını ikmal etmek üzereyim.Son demlerinde ömrün, bir çok rahatsızlıklarla baş ederek devam ediyorum ve edeceğim de. Bütün amacım birikimlerimi sevdiklerime ve topluma miras olarak bırakmaktır. Okunur, okunmaz, beğenilir, beğenilmez, gelinir, gelinmez takdir karşı tarafındır.Hepsine EYVALLAH !!! Bir iddia ve nam şöhret peşinde değilim. Bu yaştan sonra da umurumda değildir. Millet gelsin diye ne dansörlük, ne zennelik, yalakalık yapamayacağım gibi türkü, şarkı da söyleyemem, herhangi bir enstrümantel de çalamam. Ve ayrıca ısrarcı, ricacı da olmam. Canı isteyen icabet eder , başım üstüne; gelmeyenin de bir mazereti vardır veya gönlü canı istememiştir der geçerim. Asla sitem de etmem, küsmem de.

                                                 5.. Şehrimizde malum siyasi partiler, sendikalar, dernekler ve STK lar mevcuttur. Ve bütün bunların başında temsil makamında oturan başkanlarımız vardır. Onlar bir kesimi veya müntesiplerini temsil ederler.İsim vermeden söylemeliyim ki çoğu bizzat bilgilendirilmişlerdir. Ve yanıt dahi verme nezaketinde bulunmamışlardır. Ve salonda sadece Çarşambalılar Dern eği Başkanı Sn. Sadettin Sarıoğlu, Atakum Belediye Meclis Üyelerinden 3-5 üye bulunmuşlardır. İşte bu makamları işgal edenlerin ki parasıda ceplerin den çıkmaz bir çelenkle dahi müntesiplerini temsil ve afişe etmemeleri manidardır. Umurumda da değildir.

                                                6.. Sevgili Başkanım İSHAK TAŞÇI Beyefendi !!! Üzülmeyin siz. Adam gibi görev yaptınız. Kapınız ve gönlünüz daima sanata ve sanatçıya açık olmaya devam etsin. Ben şahsen alışkınım bu durumlara. Hiçte umursamıyorum.

                                                7... Bakınız ben baştan beri ne bir ikbal ve nede ticari bir kazanım peşinde değilim. Elbette şahsen bastırdığım kitaplarıma baştan sponsor olanlar veya sonrada destek amaçlı kitaplarımı satın alarak dağıtan kişiler mevcuttur. Örneğin ; Gençlik Ve Spor İl Müdürü Sn. Güven Özyurt 500 adet; Karadeniz Kömür sahibi sevgili Murat Sağlam 100 adet, Ecz. Petek Ulusu 50 adet, Av. Nedim Öztopal 50 adet, Mimar Özlem Maraş 25 adet ..... ve niceleri bedelini ödeyerek destek olmuşlardır ve olacakl olanlar mevcuttur.

                                               8. İlan ediyorum ki hiçbir imza günüm ve söyleşim kitap satma amaçlı değildir. Paylaşmaktır. Ne pahasına olursa olsun; zaman zaman telefonla, mesajla, yüz yüze ve sohbetlerde aldığım övgü ve takdir şu kadar veya bu kadar da olsa benim onurum ve mutluluğum olduğu surece son nefesime kadar yazacağım. Amacım 28. kasım. 2016 tarihine kadar biri roman, ikisi dini ve felsefik olmak üze 3 kitapla buluşturacağım okuyucularımı.

                                     

                                              SİZ RAHAT OLUN SEVGİLİ BAŞKANIM. GÖRECEKSİNİZ BU HİZMETLERİNİZ SİZİN ÖNÜNÜZÜ AÇACAK VE ŞAHSEN SİZİ ASLA UNUTMUCAM: EMEKLERİNİZ, TASVİPLERİNİZLE SİZ SANATIN VE SANATÇININ GÖNLÜNDE TAHT KURACAKSINIZ. BASIMINA VESİLE OLDUĞUNUZ 1000 KİTAPLA 1000 KİŞİYE ULAŞTINIZ . SAĞOLUN VAR OLUN. SİZİN DEĞİL BİZİM EKSİKLİĞİMİZ VARDIR.

( Bir İmza Gününün Düşündürdükleri başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.