Sabaha cennet bahçesinde uyandım. Gözlerimde o engin meleğe bin selam vardı. Nesrin gelmişti. Ben uykudayken beni izlemişti. Kahvaltımı yatağa getirmişti. Öylesine güzeldi ki gece o yanımdaymış gibi uyuyup sabaha uyandığımda onu yanımda görmek. Kahvaltı da her şeyi kendi elleriyle verdi. O kadar ki şımarmamak elde değildi. Alev'in izleri bir bir siliniyordu aşkımızdan. Önümüzdeki en büyük engel Berlin duvarı gibi yıkılmıştı. Annem ile babam düğün için gerekli hazırlıkları yapmıştı. Bir hafta içinde evleniyorduk. Kahvaltı bittiğinde dışarı çıkıp davetiyeleri çıkarttık. Sonrada yarım bıraktığım evlenme teklifini yeniden yapmak için. Bu kez farklı bir yere gittik. Boğaz köprüsü manzarası eşliğinde güzel bir evlenme teklifi yaptım. Nesrin duygulanmıştı. Nesrin'' İlkinde de evet demiştim şimdi de evet diyorum. Bin kez sorsan da evet evet evet'' dedi. O an onu tutup etrafımda döndürdüm. Sarhoştuk ikimizde. Aşk işlemişti içimize. Evlenme teklifi faslı bitince yine aynı mekâna gittik. Kız kulesi bizim nazlı kız çocuğumuzdu sanki! Ne zaman farkı bir yere gitsek illa gönlünü almak için yanına uğruyorduk. Bu  kez elimiz boş gitmedik. Mutluluğumuzu bölüştük nazlı kızımızla. Neden ona kızımız diyorduk bilmiyorum. Ama evlere dağılırken dedikodusunu yaptık. ‘’Nesrin inşallah ileride kızımız olursa kız kulesine benzemez bahtı’’ dedim. Nesrin de gülümseyerek’’ O niyeymiş hayatım’’ dedi. Bende’’ Baksana o kadar güzel ki. Ama ne yazık ki evde kalmış’’ dedim. Kahkahalar eşliğinde elele evlere dağıldık.

 

Eve geldiğimde annem ile babam akşam yemeği için beni bekliyorlardı. O kadar mutluydum ki ikisine de içten sarıldım. Annem mutfakta yemekleri masaya koymaya hazırlanırken bende ona yardım ettim. Sonra bulaşıkları yıkayıp bir güzel çay demledim. Yemek ve çay keyfi faslı bitince odama çekildim. Bugün Allah’a ne kadar şükretsem azdır. Alevden kurtulmuştum. Nesrin’e evlenme teklifi etmiştim. Dahası bir hafta sonrasına evleniyorduk. Bu gece şairliğim üstümdeydi. Dolabımdan çıkardığım not defterine bir şeyler karaladım. Ardından gözlerimi uykuya, şiirlerle dolu not defterimi dolaba bıraktım…

 

Aşk ki ömrüme kuşlar ile bülbüllerden bir düet.

Elini korkak alıştırma sevgilim  dua et.

Hadi gel otur sofraya soğutma bu aşkı.

Yankılansın semada o engin muhabbet.

Hoş geldin ömrüme kadınım.

 

 

 

 Devam Edecek…

( En Son Sözü Kader Söyler- 6 başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 24.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.