** Bazen üretilen bahaneler ;cesur olmayanların gerçeği kapatmak için başvurdukları basit argümanlardır.

**Umutlarınızda cesur olun.

** Güzel günlere kavuşmak için yaşanılması muhtemel eza ve cefalara katlanılmalıdır.

** Kesin çözüm sorunların üstüne cesurca gitmekte yatar.

** İki insanın birbirlerinin eksikliklerini tamamlayıp bütün  olmaları en büyük eserdir.

** İstediğin sonuçları alana kadar; çeşitli varyasyonlar denemek şarttır. Unutulmamalıdır ki ; merdivenler basamak basamak çıkılmak için vardır. Hoplayarak, zıplayarak asla doruklara ulaşılmaz.

** Ne istediğini kafasına koyanlar; hiçbir barikatı kafasına takmazlar ve daima maniaları açmak azminde olurlar. Çünkü; hayat engelli maratonudur.

** Çabalarımız sonucu olumsuzluklar ürüyorsa; çabamızın istikametinde değişikliğe gidilmeli, ama asla eforunuzun dumura uğramasına izin vermemeliyiz.

 

** Ne yapmak istediğini bilmek ve hedeflerini planlamak ; bunu bir kurallar manzumesine bağlamak başarmanın ilk adımı olacaktır.

** Her doğumlarda ağlar ya insan oğlu; neden geldim der gibi dünyaya. Sonra yıl yılları kovalar,kah ağlayarak kah gülerek. Ve en sonunda neden gidiyorum diye ağlar bu kahrını çektiği dünyadan. Doğ ağla; git ağla !!!

** Herkesin farkında bile olmadığı; gün geldiğinde patlayıp ortaya çıkacak muhteşem özellik ve kabiliyetleri vardır. İşte buna; aile fertleri, çevresi veya hiç tanımadığı birinin tılsımlı bir söz ve bir olay sebep olup, hayatınızda milat teşkil edebilir. Kişi kendisini motive edip , ateşleyecek bir söze her an hazır olmalıdır.

** Varsa bir umudun , ona sıkıca tutun.

** Bazen insanlar ürettikleri kuruntularda boğulurlar.

** Denemediğiniz bir umudunuz için kaybettim demeyiniz.

** Özlemek neyse de zor iştir birini yokken de sevebilmek .

** Ne ile mücadele ediyorsanız sonuna kadar devam edin. Neticesi ne olursa olsun. Ama asla yarım bırakmayın.

** Engeller varsa hayat ve mücadele vardır.Monotonluk; yaşama azim ve sevincine köstektir.

 

 

( Yaşam Heybemden-- 20 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.