1 Yaşam Heybemden -14-

**** Sonuna nokta koyamayacağınız cümleye başlamayin.

****  Tene değil ruhuna dokunun.

**** Gidene değil gelene iltifat kural olmuşken toplumda; biri çıkar alt üst eder gönül namlusunda.

**** Vakit olduruyorum dedigimizde ölen vakit degil kendimizdir. Vakitler ölmez.

**** Yüreğinizin zil sesi ayarlarına gidin ve sessiz ama titreşimli ayarına basın.

**** Bazen susuşlara sığınmaktan her şeyi sessize almaktan kaçınmayın.

**** Her yeni güne kendini resetleyerek başlamak ; öncekileri unutmaktır.

**** Ayrılışlar insana kendini test imkanı sunar.

**** Siz başka yönden;karşınızda ki başka duygu içinde seversiniz bazen birbirinizi. Asıl olan sevmek ve sevilmekse bırakın sıfatlandırmayı isimsiz yaşayın sevdanızı. Hele de imkansız sevdada.

**** Sen bir ağlarsin giderken, dostlarin bir kaç gün ama biri her gün ağlar peşinden ve içten

*** *Gerçek sevdanın yatağı yürektir.

**** Sevilmeleriniz mutluluk kaynağıdır.

**** Yüreğinizin delikanlısı ve hanım efendisi olunuz. İhanetin mazereti yoktur.

**** Sadakatli olanlar elleri öpülesiye başa taç olanlardır.

**** Hayatınızın mühendisi olun daima. Ancak müşkülünüzde yorulduğunuzda elinizden tutacak taşoran olmalıdır.
**** Bazı anıların karşı tarafa aktarımı en keskin mesaj türüdür.

**** Anlatmadığı  halde birini anlamak sizi farklı kılar.

**** Bir kadının ayaklarının altı huşu ile öpülüyorsa  o kutsaldır. Kutsallığı yaşamak ve yaşatmaksa en erdemli haslettir

**** Sevgisinden dolayı hiç kimse aşağılanıp azarlanmamalıdır.

**** Sevmek karşınızdakini onurlandırmaktır.

**** Bazı duaları vardır insanların kendine has. Bilirsiniz imkanızdır. Ama inat ve umutla devam edersiniz o hayale. Sonra bir viraneye döner, altında kalırsınız.

***** Kulağınız çekiliyor ise o kulağı taşımayın.

 



****Hatiralar ve esyalar toplanıp kolilerce, gelmişse ayrılık vakti ondan işte güvercinlerin ağlaşmaları ve bulutların kararması.

***** Engin, uçsuz ve bucağı olmayan okyanuslarda gözlerin dalga dalga.

***** Senin günahın  suçun yok. Sevdanı yük eden gönlüne ve günlere bendim. Ama simdi her şey aslına secde de.

**** Ben ne şarkılar satarım tezgahımda geceleri. Alan bin, almayanda bin pişman. Satmasam inadına herkes düşman. Sen yine bedavaya getirdin, oturdun dinledin sayemde Gülistan.

**** Ne zaman sokulsam dudaklarına soluk soluğa; kanat çırpıyor güvercinler ve bitiveriyor demet demet çiçekler. Ruhum sükun buluyor; biçareleşiyor yüreğim.

**** Issız, sakin, tenha bir yerinde çehrenin,; o sadece bana bakan gözlerin.

**** Avuçlarımın dolusu, görebildiğim kadar ve yüreğimde can içimsin. Binlerce yaşanacak anlarda sen benimsin.

****Ben bir seni bildim aklım erdi ereli. Gerisi leylimin leylisi.

**** Yaşanmamışlıklara davet var bakışlarında.

**** Sen hiç bir tasvire sığmayan kelimelerin yetersiz kaldığısın.

**** Anladım ki sen ulaşılmaz yerdesin. Orada kal. Düşme sakın.

 

Yüreğim hasret sevdana
Gel gir dünyama
Veya al götür beni
Örelim gün be gün birlikte
Bir geri iki ileri
İlmik ilmik sevdamızı
Dantel gibi ; körfezde

( Yaşam Heybemden -14- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.