*** Kimseye " affedin beni"  dememek için de hep dikkatli davranın. Çünkü bu talep karşınızdakinin sizi daha çok ezmesine vesile teşkil eder.

 

*** Yaşarken ; yaşıyormuş gibi maskeler takmak. İçimden geliyor aslında dünyayı yakmak .

 

**** Sevmek, sevilmek, kin, nefret, doğru ve yanlış hep insana ait şeyler.Sen insan değilmisin yoksa ?

 

**** Altında yatak, üstünde bulut ; hele uyu da bak . Ne var , ne yok !

 

**** Bilerek bazen; oltanın ucundaki yeme mecburiyet neden ?

 

**** Ayrı ayrı yazılsalar da hikayeler ; hep benzer şeylerdir yaşananlar.

 

**** Yetmedi bana kara; aldım başımı gidiyorum denizleri yara yara.

 

*** Hatalarınız sizi güçlendirecektir.

 

**** Her sabah yeniden kurulur dünyalar aydınlıklar da. Oysa hep aynıdır günler ya. Hayat geçmekte işte avuntular da.

 

**** Karanlıklar iç karartırken neden coşar, mest olur çılgınca insan; gecelere perdeler kapanırken.

 

**** Yaşıyor insan sözde. Öylesine hasret ki mutlu günlerin yüzüne.

**** Aldanmayın yanınızda olanlara. Hele gitsin elinizden çaldığınız düdük; kaçar gider menfaatçi hödük.

 

**** Şu kelimeler yok mu ; öyle dursalar yerli yerinde, gelmeseler dilime de sussam .

 

**** Bir çalışanın başarısında onu kanalize ve teşvikle şevk aşılayan yöneticilerin büyük payı vardır.

 

**** Her insanın etkileneceği, içsel gücünü ateşleyerek azimkar olmasını sağlayan klas motivesel söylemlere ihtiyacı vardır.

 

**** Ben üç beş adımda geldim katlamalı onca yaşa. Bitmekte işte. Tek adım kalan; hem de paşa paşa.

 

**** Ah şu allar ah şu pullar. Bir şu renk, bir bu renkte lensli gözler. Edebi alıntı, yapmacık sözler. Aldatmalar, aldanmalar. Hele yok mu pahallı giysiler. Aslında hep aynısınız; ah bir soyunsanız...

 

**** Kelimelerin oynaklığına aldanıp oynaşan sevdalarla sadece oyun oynanır.

 

**** Def çalmak için elbette. İnsanları defe koyup çalmaksa ekstrası her halde.

 

**** mSarıldı gitti kefenine; beş parasız. Ağlamayı, zırlamayı bıraktı yakınlarına rahmetli zahmetsiz.

 

**** Ya dirisin , ya da ölü. Gibisi yok !

 

 

*** Her şarkı alır götürür beni kollarında; bilmediğim dünyalara.

 

**** Dünya mı arıyorsun ? Gel gir gönlüme.

 

**** Dünya mı ? Ne uçsuz bucaksız, ne de öyle kocaman. Benim için minnacık bir şey. Hele bir adım atsam , ezer geçerim. Hayat mı ? Boş ver ; sonu ölüm. Biz bu günü yaşayalım bizim dünyamızda gülüm.

 

 

**** Sana bakınca can çekişiyor gözlerim; çığlık çığlığa eladan yeşile gözlerinin halelerinde.

 

**** Senin aslın cam be. Sürmüşler kıçına sır mır; olmuşsun ayna. İşin sahtekarlık, yalan işte.. Bakmazdın öyle olmasa düşmanca ikimize !!

( Yaşam Heybemden -- 11 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.