* Kimseleri yokuşa sürmeyin ve çıtayı o kadar yükseklere koyup göz korkutmayın başlangıçlarda .


* İnsanların yap bozları ile oynamalarına izin verilmelidir. Hiç bir duvar birden örülüp inşaa edilemez.


* İnsanların acemiliklerine anlayışlı ve yapıcı davranılmalıdır.


* En azametli eserler; küçük parçacıklar üzerinde yükselerek vücut bulurlar.


* İnsanların hayat mücadelesinde ki gayret ve çabalarını küçümserseniz ; şevklerini kırarsınız.


* Karşınızdaki hiç kimseyi azımsamayın.


* Zoruna gitmesin; yeter ki başla. Uzunca yollar ve işler küçücük bir adımla başlar ve hayat boyu yürümekle devam eder.


* Bu kalabalık duvarlar arasından kıbleyi bulup; iç sızılarınla baş başa kalmak iman işidir.


* Güzel hasletlerle kan bağı olanlar eli öpülesiye insanlardır.


* Temiz ve emsalsiz sevgilere sahipseniz asla başınız önde olmamalıdır.

* " Canımdan çok seviyorum !" diyen ; sizi candan öte ve dünyası olarak gören bir kadınınız varsa; umurunuzda olmaz dünya.

* Kapıdan kovulduğunuz da ; herkes için bacadan girmeye kalkarsanız kir, pas ve pisliklere bulaşır kap kara olursunuz !

 

( Yaaşam Heybemden - 6 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 23.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.