Gitmek

Ve gitmek kelimesinin anlamı bir yerden,bir kişiden ayrılmak olabilir.Üstelik Türk Dil Kurumu'na göre de bir eylemdir gitmek.Eylem dediysem öyle eylem yapmak değil ama ben senin gidişini eylem yaptım bak.Benden hep gittin mesela sen.Hiç gelmedin.Yolda ayrılırken bile ben gidiyorum derdin.Bense her telefonu kapatışımın ardından geliyorum.Son kez giderken de ben gidiyorum dedin.En çok canımı acıtan ben gidiyorumun da bu oldu zaten.Gittin ve bir daha gelmedin.Sen gelmedin bari ben geleyim sonrasına.Sen gittikten sonra eski dostlarla konuştum.Hem de çok.İnatla canımı acıtmak istermişcesine hayat nasıl gidiyor dediler,hepsi inatla.

Seni gösterdim ben de;
İşte böyle dedim işte böyle
Amansız bir çaresizlik içinde

                                                                * Serkan Şahin

( Gitmek başlıklı yazı yazanadam tarafından 17.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.