Sen yokken başucumda duran, kimse yok anne.
Beni merak eden, peşimde koşan, yavrum diye sarıp sarmalayan kimse yok yanımda.
Ben uzaklara gidince anladım senin kıymetini. Sensizlik ne demekmiş şimdi çok iyi biliyorum anne.
Aklıma sen gelince gözlerim doluyor. Ya ben uzaklardayken başına bi şey gelirse...
Bu korku  peşimi bırakmıyor anne.
Sensizlik güçsüzleştiriyor beni. Başımı yastığa koyduğumda çoğu zaman ağlıyorum, kimseye belli etmeden, sessizce.
Senin yokluğun beni gittikçe yok ediyor anne.
Biliyo musun anne?
Bir arkadaşım şiir yazmış annesine.
Satırları aldı götürdü beni senin yanına ve tutamadım kendimi ağladım çocuk gibi. Kalbim ağrıdı aklıma sen gelince anne.
Gözlerini, gülüşünü düşündüm bir an.
Sonra bana öğrettiklerin...
Senin hakkın nasıl ödenir be anne?
 Ben seni tanımlarken hep meleğin insana dönüşmüş hali derdim.
Gerçekten de öylesin be anne.
Sen cennetten gelen bi meleksin sanki.
Efendimizin ''Cennet anaların ayaklarının altındadır.'' sözüne en çok uyan insanlardan birisin sen.
Sen anasın anne.
Yavrunu her şeyden koruyan, yemeyip yediren, giymeyip giydiren o güzel insan sensin işte.
Sen çok yaşa anne.
Yaşaki, insanlar senden insanlık görsün.
Yaşaki, yavruların daha güçlü olsun.
Sen yaşaki biz mutlu olalım anne.
Anne...
Allahıma hep dua ediyorum...
Ondan tek dileğim ise seni benden önce almasın yanına.
Çünkü sen gidersen yaşama sevincim gider anne.
En büyük destekçim, beni en çok seven ve benim de en çok sevdiğim insan gider anne.
Sen gidersen aşk gider, mutluluk gider, sadakat biter anne.
Sen yaşa ki oğlun mutlu olsun anne.
Seni çok seviyorum ne olur benden önce ölme anne.

Mehmet Mustafa ÖNEN
( Benden Önce Ölme Anne başlıklı yazı MMÖ tarafından 23.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.