Müstakil bir evde yaşayanlar. Apartman dairelerine taşınsalar bile bahçesi olan bir apartmanda oturmak isterler.

Sevdam müstakildi. Öyle ki biz bile sığamıyorduk içine. Herkesin unutamadığı bir ilk aşkı vardır. Sonra gelenler ülkede var olan darbeler gibidir. Hiçbir darbe ilki kadar yıkamaz adamı. Öyle seversin ki kendini hiçe sayacak kadar. Kül olup yok olacak kadar. Sonrası mı koca bir hiç...

Önce uyku düzenin bozulur. Sonra yaşam düzenin, sonra aşk anlayışın bozulur. En sonunda da bir ömür içinde gizlediğin aşk bozulur. Çünkü gelenlerde acımasız olacaktır ilki kadar. Ama sen onlardan daha acımasız olacaksın. Onlar seni sevdikleri için bir anda geçmişinden kurtulman için baskıda bulunacaklardır. Sense geçmiş için onları geleceklerinden edeceksin. Düzenin altında yatan düzensizliktir bu. Tam umudunu kaybetmişken yine o çıkar ateşler yeniden umudunu. Sonra yine bir not bırakır gider. 

'' sevdik ya meydan okuduk ya kalpsiz yaşayıp ölmekten iyidir hepsi bu inan '' 

Gülsem mi ağlasam mı dersin. Ve sorular artarda gelir. Ölmek istedikçe yaşarsın. Ve hiçbir ihanet seni hayattan alıkoyamaz ama hayattan eder. Yaşayan ölü olurusun. Merak etme yaşayan ölülere yas tutulmaz. İlk aşklar unutulmaz. Her zaman hatırlamakta iyi gelmez insana unutma... 
( İlk Aşk başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 16.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.