**** "İstisnalar kaideyi bozmaz ! " mış... Kaide varsa; istisnası olmamalıdır. Olursa da; kaide yoktur. Kaideler de taviz olmamalıdır.

**** Bazılarının pazarlama uzmanlıkları doğuştandır.

**** Bazen şahıslar değil; sıfatları sevilir, sayılır.

**** İnanmadığınız , savunamayacağınız hiç bir konu hakkında; şahıslara şirin görünmek veya onların onur ve haysiyetleri ile oynamak gibi bir fiilin içinde olmayınız.

**** Kızına " Bu evden gelin olarak çıkan, ne olursa olsun asla baba evine dönemez " der ve elin oğluna taviz verirsen; daha baştan şiddete yataklık yapmış olursun.

**** Çocuklarımızı hocaya verirken " Eti senin, kemiği benim !", kızımızı kocaya verirken " Sırtından dayağı, karnından sıpayı eksik etme" diyen babalar; hiç düşündünüz mü ; şiddeti körüklediğinizi ?

**** "Ben şu iki zayıfın hakkını yemeyi size haram kıIıyorum; yetim ve kadın hakki. (Hz. Muhammed s.a.v.) Mücevher gibidir, bir kadının gözyaşIarı. OnIar damIadıkça, sizin değeriniz düşer..." İşte işin özeti budur !

**** Ağlatalım, dövelim, sövelim, taciz edelim... Ve adamız, erkeğiz; delikanlıyız diye gezelim; öyle mi ?

 **** ŞİDDETE HAYIR !!! Her taraf bu afiş ve sloganlarla dolu. Çok üstüne gidince tersini yaparız ya.. Öyle ise gelin birde bunu deneyelim !..

Hayır ! dedik de 
Ne elde ettik?
Artık; şiddete evet
Kadınlara bu davet !...

Davul gibi
Olsun sesiniz
Tokmak elinizde 
Hücuma geçiniz..
Kadınlar günü
Olsun vesileniz !...

 

 

 

 

*****  Şafağa kadar hep ve yine, seni biriktirdim geceden hece hece.

*****  Kaybolup gitmekteyim gözlerinin zifiri karanlık dehlizinde.

***** Talanda ki yüreğimin kırıntıları; daha nicelerini doyuracak kim bilir ki .

***** İçimdeki sessiz çığlıklar; bakışlarımda .

***** O kadar küfür etmek istiyorum ki . Çığlıklar da ama sessizce; işte öylesine.

 

****Her hangi bir kulüp, dernek veya vakıf yönetim kurulu Başkanı olarak ; şahsın alacağı bir ödül, kendisinin midir ? Yoksa diğer üyelerinde hakkı var mıdır ? Eğer var ise ; o ödül o derneğe verilmiş demektir.

**** Şahıslara verilen ödüller bireyseldir. Bir dernek, kurum ve kuruluş adına icra edilen faaliyetlerden dolayı ödüle layık görülmeleri etik değildir. Çünkü; her derneğin, vakfın yönetim kurulları vardır. Müşterek başarı varsa; birine ödül vermek, diğerlerinin haklarını gasp etmektir.

**** Fikirleri olan kişilere idealist denir. Üzerinde yasal olarak atılı bulunan ve çerçevesi belli görevleri yerine getirenler idealist değildir. Şahsen ülküsü olan idealist olarak tanımlanır.Bu ana nokta göz önünde bulundurulmadan ilan edilen idealistler listesinde yanıltmaca ve kayırmaca vardır.

**** Her işte, her dalda( BEST OF......) seçimi modası bu yılda start aldı, gidiyorrrr ! Neye göre, kime göre ? Kimler, hangi kurullar, heyetler ? Şaibeli, düşündürücü, ayırımcı !  Magazinsel gönül almaca, pohpohlamaca, kandırmaca. Bir kaç hak sahibinin yüzü suyu hürmetine istediğin ismi koymaca ..

 

 

**** Heytttt !... Açılın bre ... Bu gün Dünya Kadınlar Günü imiş... Bir gün bari sevinsinler işte... Nasılsa yılın geri kalan günleri bizim... Sorarız bu günün hesabını . Yedirmeyiz bu günü değil mi ? Biz delikanlıyız !...

**** Kadınlar Günü an itibariyle son bulmuştur. Erkekler ! Serbestsiniz... Dövün, sövün, kırın, dökün !

*** Karaborsaya düştü bu gün çiçekler. Gül, karanfil ve benzerleri. Şenlendi gönüller, her taraf çiçek bahçelerinde. Ne güzel ! Az sonra bu gün de bitecek ve yarına ortaya çıkacak dikenler. Ve 364 gün batıracaklar kadınlara erkekler .

 

 

KADINLAR GÜNÜ VE KADINIM !...

Böyle bir günde sana yazmaktan utanıyorum. Dün geceden bu yana; ateşler içinde yanıp,sayıklarken; her gözümü bir lahza olsun açabildiğimde başucumda olandın. Sen nasıl fedakar birisin kadınım !!!
Hani ayaklarının altında cennet vaad edilen, Veda Hutbesinde " kadınlar size Allah'ın emanetidir " diyen Resul'un ümmeti, Allah'ın lütfu ve armağanı olan eşsiz kadınım !!! Varlığınla bana her gün cennet yaşatan melek kadınım.
Onca yıldır; ne önde ne arkada olmadık birbirimizin; yan yana, el ele, yürüdük yaşam yolunda. Hiç bırakmadın ellerini avucumdan, sensin bir başarımız varsa onların destekçisi olan. Sen hakkı ödenemeyecek olansın. İyi ki varsın.
Eksikliklerim için affet beni canım eşim. Eğitenim, öğretenim, kısacası bu dünyada sen varsın diye yaşamaya bağlanan bu adamı affet olur mu ?
Ne yapsam hep borçlu kalacağım sana. Ne olur bırakıp gitme; eğer gidilecekse 
birlikte gitmeliyiz. Senin sayende nasılsa verir Allah'ım iki kişilik bir ev bize; orada devam ederiz doyamadığımız birlikte yaşamaya..

Senin ve şahsında tüm kadınlarımızın günü kutlu olsun. Daha yaşanılır güzel yarınlar asla uzak değildir.

 

 

( Açılın Be ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 18.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.