.*****  Herkes bir parça şerefli ise; o parçalar birleştirildiğinde ahlaklı bir toplum ortaya çıkar.

 

*****  Kara yolları trafik kuralları gibi; yaşamında var olan kurallarına uymak mecburidir. Aksi takdirde muhatap olunanların izalesi imkansızlaşır.

 

*****  Kendilerini alternatifsiz ve ikame edilemez sananlar; yanılırlar.

 

*****  En büyük ve müşkül zanaat yaşamak olsa gerek.

 

****  Başa gelen çekilirmiş denilse de; bir yolu olmalı çaresizliği yenebilmenin.

 

*****  Namuslu ve şerefli insanlar bu hasletlerinin bedelini müteselsilen kefalet olarak öderler.

 

*****  Kendilerini tatmin için sahneye çıkanlar; bu işi hakkıyla yapanların seyirci kapasitelerine menfi etkendirler.

 

****  Yaşamları boyunca rol yapmış olanlar; sahnede iyi oynarlar.

 

***** Sevmekte var; uğruna ölmekte. Yüreğin yetiyorsa elbette.

 

*****  Hep bana; Rabbena ! Olur he ya ...

 

****  Ne istemişsem hayata dair, hep kaldılar yetim ve öksüz. Yok artık söyleyeceğim tek bir söz.

 

***** Acıdan inleyerek attığın çığlıklar gecenin ıssızlığını yararken; içimde oluşan mislince sessiz çığlıklarım da düğümlendi boğazım kanarken.

 

***** Neleri alt ederek gelmedim ki.İçimde boğuşup duran sessiz çığlıklarım; bir bir katledeceğim sizi göreceksiniz.

 

***** eşimin tüm rahatsızlıklarını bana devret Allah'ım. Et ki ondan çok hissettiğim; sessiz çığlıklarım sukut etsin artık.

 

**** - Kaçın kurasıyım biliyormusun sen ?
      - Ne bileyim ; baksana celp pusulana !

( Parçacıklar başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.