'Unutulmak' koyar ya insana en çok.. 
En derinine işleyen acıdır ya, 'başkasını sevmesi'..
Hani anılar iki kişiliktir ya, lakin yalnızca bir taraf silemez onları... 
Saklar kaburgalarının arasına, kemiklerin içine, kanının her bir hücresine..
Geri döndüğünde 'unutmamış' desin diye.
Oysa ki biride çıkıp demez, ' o unuttu seni, dönmeyecek. Kurtul şunlardan'

Kurtulsan ne kalır ki senden geriye?
O yok muydu her bir zerren de..senden seni çıkarsan ne ?
Hep onu düşünüp baktın ya hani gökyüzüne,
Unutsan nasıl bakarsın bir daha?  Sonrasında Güneşi, yıldızları görsen ne..
Sahi, Ölmüş bir kuş ne kadar kanat çırpabilir ? Ölmüş bir balık ne kadar yüzer? 
Ya bitmiş bir hikaye ne kadar okunabilir? 
Kurtul artık, kurtul şunlardan. 
Sevginin hiç bir etkisi yok onun kalbine... O anıları saklasan ne..

( Kurtul Şunlardan başlıklı yazı dicle tarafından 5.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.