Yeni evlendiğim zamandı, bir komşumun eşiyle sorunları vardı ayrılmak üzereydiler, hani derler ya denize düşen yılana sarılır diye, işte öyle zamanlardandı sanırım, aslında inanmamamıza rağmen bakımcı denilen bir bayana fal baktırmaya gitmiştik..

Ona baktıktan sonra bende baktırmak istedim bi an…Ve baktırdım…Ne dedi biliyor musunuz…? Sen çok iyi niyetli bir insansın, yeni tanıdığın insana evinin anahtarını verecek kadar güveniyorsun, bu böyle olacak ve hayatın boyunca sevdiğin, güvendiğin insanlardan darbe yiyeceksin dedi…

O zamanlar fala inanma, faldan da geri kalma deyip gülüp geçmiştim onun söylediklerine…Seneler sonra sevdiğim insanlardan her darbe yediğimde aklıma o kadının söyledikleri geliyor, her ne kadar inanmasam da bir an düşünüyorum…

Bunlar önemli tabi beni derinden yaralayan şeyler oldu hep, hiç unutamadım…Ama öyle bir şey daha yaşadımki işte en önemli kaybım da bu oldu…Bu kaybımın falcının söyledikleriyle bir ilgisi olmasa da sonuçta kayıbımdı…

Üç yaşını henüz üç ay geçiyordu, hayatının baharındaydı ve benim sevgilimdi,kıymetlimdi,kızımdı, ona kınalı kuzum dedim hep, onu da diğer çocuklarım gibi çok sevdim ve evet hayatının baharında onu kaybettim..

Onunla yaşayacağım günleri hayal ettim hep, hasta olduğumda elinden içeceğim sevgi buğusu kokan çorbaları hayal ettim, saçlarını şekil şekil örüp güzel tokalar almayı, fırfırlı renk renk elbiseler dikmeyi, onu mankenleri kıskandıracak kadar güzel giydirmeyi, dahada önemlisi Allahına, vatanına, anasına, babasına hayırlı, namuslu bir evlat olarak yetiştirmeyi hayal ettim…

Ama olmadı, Allahım onu benden daha çok sevdi…İşte böyle duygular yüreğimde , ellerim bağrımda kaldı ne yazık ki….Bu beni her ne kadar çok üzsede seneler sonra kendimi toparladım…İnsanları çok seviyordum , elimde değildi, hele kız çocuklarını daha da çok seviyordum

Yaradanımın beni de çok sevdiğini biliyorum artık…Dilara’mı alarak bana şefaatçi kıldı, ve bana kendi kızlarım gibi sevebileceğim o kadar çok kız evladı verdi ki..

Eda, Özlem, İclal, Büşra, Medine, Gülay, Rukiye, Bahar,Pınar, Şule, Zeynep,Huriye, Ayşe, Fatma…..vs o kadar çok isim sayabilirim ki…Ben çok zenginim inanın bana, bir o kadarda erkek evlatlarım var benim…Onlar her zaman benim yanımda oldular, eminim başım dara düşse koşarak yanıma gelecekler….

Bende onları kendi evladım kadar seviyorum ve her sıkıştıklarında ihtiyaç duyduklarında yanlarında olmaya hazırım…Bunu onlarda biliyorlar…Benim Afrika Kongo’dan bile iki tane manevi oğlum var, bana anne diyorlar, aileme ailemiz diyorlar, bundan daha güzel bi duygu olabilir mi..?

Benim erkek kardeşimde yok ama bir o kadarda manevi kardeşlerim var,bana abla diyen, benim dolu dolu kardeşim diyebileceğim…

Şuna her zaman inanmış ve savunmuşumdur. İnsanın zenginliği kasasına doldurduğu para ile değildir, her ihtiyacı olduğunda yanında biten , her zaman yardımına koşan, onu seven dostları, arkadaşları , gerçek yada manevi kardeşleri,evlatlarıdır…İşte servet bunlardır…

Allahım sana şükürler olsun, ben çok zenginim…! Çünkü o kadar çok kızlarım, oğullarım ve kardeşlerim var ki…. Bunun yanı sıra eşim, dostum, sevenlerimde var..Şükürler olsun..Şükürler olsun…

Beni arkadan vuran , güvendiğim, dostum sandığım kişiler artık beni üzemiyorlar, kaybettiklerimde beni üzmüyor, içimi acıtmıyor…Çünkü kaybettiklerim, kazandıklarımın yanında devede kulak kalıyor..

Her kötülük yapan er geç cezasını çekecektir, bu dünyada olmasa da öbür dünyada hesabını verecektir…Önemli olan arkamızdan dua okuyabilecek, seni sevgiyle anacak kişiler bırakabilmektir…

Sizlerede en az benimki kadar çok servetler diliyorum..Hoş kalın Hoşçakalın….Sevgiyle kalın…Herşey gönlünüzce olsun…


26-10-2009
( Şükürler Olsun! başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 29.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.