** İştigal ettikleri mesleklerini cinsiyetlerini ön plana çıkararak icra edenler;  o meslek müntesiplerine ihanet ettiklerini unutmamalıdır.

** Gönül çağlamış ise; biriken sözler akacaktır.

** Yasak yerlere park etmeyiniz.

** Her taraf;  haset, kin, nefret, öfke duvarlı. Tırmanmak çabası duvarlara;  yuvarlanarak. Bir kuru kalabalık;  sanki sirk seyircisi. Giriş bedava,  seyir beleş. Yaşamak  baştan aşağı tek perdelik.

** Sevgiler denk ise; ikisi de kaybetmeyi göze alamaz.

** Dürüst olun ki, karşınızda ki kendine ona göre istikamet tayin edebilsin.

** Yine ne günahları barındırmaktasın koynunda ey gece.

** İmkan verdiğinizi tamamen kendi güdümünüz de tutma eyleminiz hür iradeye ve özgürlüğe pranga vurmaktır. Bu fiil insan tabiyatına terstir.

** Yaşam ne ki? Tek başına ne iyilik ve ne de kötülük yapamaz. İyiliği de, kötülüğü de yapan,  yaşayan, yaşatan  bizleriz.

** Eşlerin birbirlerine olan manevi borçlarının tespitle ölçümü ve ödenmesi mümkün değildir.

** Evlilik müessesinde bir ekonomist gibi;  müştereken gelirinize göre yaşamanın formülünü bulursanız münakaşanız olmayacaktır.

** Toplumda kanun, töre,  anane ile oluşup kurulan düzende;  kaide ve nizama uymazsanız tek kalırsınız.

** Sevgiye arzu ve şehveti karıştırmak; özün de temiz duygunuzu erozyona uğratır.

** Toplum da isek; her olayı, kişiyi irdelemek zorundayız. Böylelikle;  farkımızı, eksiğimizi veya farklılığımızı test etme, doğruyu bulma,  gelişme şansını elde ederiz.

** Ay uzaktan,  temaşa edildikçe güzel. Girince içine bütün cazibesini kaybeder .

** Yalnızlığınızla savaşmayın.

** Evlilikler de bir meslek kategorisine tabidir.

** Aldatmacalara, hile ve entrikalara dayalı ilişkilere zaman izin vermez.

** Bir şeyin şeytani olup olmadığı kişisine göre değişir.

** Şerefli insanları asla kukla yapamazsınız.

** Bir güç var; lütuf ve armağanları ile deneyen. Ve bizler varız, aldanan.

** Dünya'nın yüzünde takılı en büyük maske. Onun maskesi de düşecek bir gün elbette.

**Peşrev olmaz zurna da. Öyle çıktık hayatın yoluna., ne çıkarsa amenna. Heyamolaların takıldık arkasına,  vura vura dalgalara. Haydi rastgele!

 

( Hayata Dair Kısa Kısa başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 17.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.