"Günül kıvılcımı şiirler" kitabımla ilgili yazılan yazı :

Ve bir Şair, kalbinin kapılarını bize açtı. Anlatacak ne kadar da çok şeyi varmış. Ama ancak duyana! Ama ancak, “okuyana”…
Yüzyıllardır hayatın ruhunda bıraktığı izleri anlatma derdine düştü… Resimle, müzikle, şiirle. Aslında, bunca sesin bunca haykırışın arasında ne kadar da az duyulduğunu ne kadar da yarım anlaşıldığını, eksik okunduğunu bile bile. Fakat yine de… İnsanoğlunun can’ı durmadı; yüreği susmadı. Yüreği susmayanların en başında cesur yürekli Şairler yerini aldı… 
Adem Armağan şiirleriyle okuyucuya ben de varım diyor kitabıyla, ben de varım ve yazdıklarımla sarılmaktayım hayata, şiirlerinde derinlemesine gerçekçilik ve maneviyatın uzun uzun tahlil edilmesinin ardından memleketin sınırlarında seyyah gibi gezdi memleketinde.
Bazen hasret dedi, bazen dünyanın faniliğini anlattı, bazen maneviyatın en derinlerinde ışık yaktı insanlığa, ışığı bol olsun diyerek, çıktığı yolda başarılar dilerim.

 Şair  Adem Efiloğlu

http://www.edebiyatevi.com/sende-yaz/kultur-sanat-ve-edebiyat-platformu.html sahibi
( Şiir Kitabım Ve Şair Görüşü-5- başlıklı yazı Adem Armağan tarafından 23.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.