*** Ay uzaktan, temaşa edildikçe güzel... Girince içine bütün cazibesini kaybeder .

***En ağır ceza hapishane de yatmak değildir. Bir insanı kendi içinde hapsetmek en ağır cezadır.

*** Ne kadar profesyonel olursanız olun; sahnede kestiğiniz rollerde ki haliniz ve replikleriniz mükemmel olsa da nihayetinde yapmacıktır. Tabii haliniz ise sizi temsil eder.

*** Bir şeyin şeytani olup olmadığı kişisine göre değişir.

***Izdırap ırmağında yıkanmak,yüzmek ve kıyısına çıkabilmek tekamüldür.

***Acı çekileceği kesin kes belli istek ve arzularda ısrarcı olmak enayiliktir.

***Reenkarnasyon ; yaşarken çok hata yapan veya arzularına,isteklerine kavuşamayanların ikinci bir şans için sığındıkları,umdukları uydurmacadır.

***Bir güç var; lütuf ve armağanları ile deneyen. Ve bizler varız,aldanan !!!

***Her bakış davetiye değildir.

***Aldatmacalara,hile ve entrikalara dayalı ilişkilere zaman izin vermez.

***Mütevazilik,sevecenlik en mükemmel ilişkileri yaratır.

***Dünya'nın yüzünde takılı en büyük maske..Onun maskesi de düşecek bir gün elbette .

***O olur, bu olur ve bizler olan biten hiçbir şey yokmuş gibi yürümeye devam ederiz.

*** Şerefli insanları asla kukla yapamazsınız !!

*** Sanki hızlandı zaman ; yaşlandıkça .

*** Her taraf ; haset,kin,nefret,öfke duvarlı..Tırmanmak çabası duvarlara; yuvarlanarak.. Bir kuru kalabalık ; sanki sirk seyircisi..Giriş bedava, seyir beleş.. Yaşamak baştan aşağı tek perdelik kelek oğlu kelek !!!




*** Ne zaman istersen gel sığın kentime..Muhafazalı,güvenlidir ve korurum can siperane .

*** Al beni koynuna.. Başım omzunda.. Saçlarımı okşa.. Yorgunum !! Oku,üfle,uyut beni.

*** Boynumda ve omuz başlarımda yüklü bulutlar.. Öp bir bir ; dudağının dokunduğu yerde oluşsun yağmurlar ter ter !!!

** Yüreğinde kalan son sevgilerle gel..Yürüyelim yollarda ; parke taşlarından gelen seslerde öğrenelim ağlamayı.Kapanmış her yer; kepenkler çekili sevdalara.. Oturalım bir çeşme başında; bir yudum su avuçlarımız da..

***Bir sarmaşığın uzayışı gibiydi sevdamız..Daha baştan belliydi ne olacağı..Devam etti,büyüdükçe büyüdü,sardı bizi,bağladı sıkıca !!!

*** Her şeyin son demi belki de...Hadi son kez bir çay demle.. Ve koy demlice .

*** Yanı başım da dünya.. Uzansam tutacak gibi.

*** Artık dönüyorum düşlerime..Orada ikamet edeceğim.

*** Sen düşüncelerimde dölleneceksin .

*** Çok çiçek yolladım sağa sola; çiçek verdim ona buna .. Ama hiç çiçek vermediler ; balkonum da üç beş çiçek satın alınma.. Ama ölünce; yollarlar musalla taşıma .O da ayıp olmasın , adet yerini bulsun diye .

***Nefes alıp da yaşamamak; ensemde hissetmek ölümü soluk soluk..Nara atsam en kalabalıklar da, düşsem yere kalsam öyle yüz üstü sessiz .. Ve bir sala uzaklarda belli belirsiz..Umursanmaz ki .

***Bir atımlık barut ; hazır da, dom dom kurşunlu ..Elim her an tetikte !!!

*** Hıçkırıklarımı bırakırım sokak aralarına ; gece yarıları.. Bir bir toplayasın diye sabahları.

*** Ben sevgi konusunda tedbirliyim. Biri azalsa veya bitse; yedekliyim
( Izdırap Nehrinde Yüzmek ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.