*** Gerçek sevdalar hamilinedir. Asla ciro edilemezler !!!  
*** Ne kadar özellikleriniz olursa olsun; şayet eli sıkı ve kasıntı iseniz sizi kimse tanımaz,takmaz.
*** Her sevginin altında buzağı aranmaz !
*** Ne kadar varlıklı olursan ol; mevcut depon kadar stok yapar ve tabak,çanak ,bardağın kadar yer ,içersin.
*** Biriyle gururlanmak ;sempati duymanın üst seviyede ki ,tatbiki ispatıdır !!!! 
*** Bazı değer yargılarını göz ardı ederek varılan başarı ve zenginlik aslında pahallıya mal olmuştur.
*** Akıl bacak arasına akıyor ise; beyin sulanmaya başlamıştır. Artık ne yaparsanız yapın baş edemezsiniz !!!
*** Yerine getirilmek içindir sözler !!! Umutları öldürmek ve alay etmek caniliktir !!
*** Hayallerini kimseyi dokundurtma ki ; hep genç ve dik kalasın !!!
*** Sevgiyi hissetmek, yaşamak ve yaşatmak ; ömürleri uzatır !!
*** Sevgi ve hayranlığını duvarlara yazıp , sözleri dillendirenlere ne mutlu.. Ya bunu sadece yüreğine yazıp, dillendiremeyenler !!!! 
*** İnsanların mağduriyet ve bedduaları üzerine ; mutluluklar kurulamaz !
*** Layık olmayanlara yapılan her iyilik, gösterilen sevgi, ilgi ve merhametin istikameti çöplüklerdir !!
*** Yaradılışla gelenlere amenna !!! Sonradan edinilenler de ise sorumluluk bizimdir !!
*** Biliyorum ki ben Allah'ın sevgili kuluyum !!! Sıkıntılar tükenmiyor !!
*** Başına taş gelse; " neden, niçin ?" diye düşünmezsen; akan kanına yazıktır !!!
*** Karşısındakini merakta bırakarak zevki doyumla geçinenler; bir gün aç bırakılacaklarını unutmamalıdır !!
*** Üzerinde ne olursa olsun , isterse tahta otursun.. Yakışmış diyerek yalan mı konuşulsun !!! 
***Yorgunum !!! Çok düşündüm bu gün !!Yarın dinlenirim belki; düşünmeyeceğim çünkü !!!


***" Aynı şehirde yaşıyoruz. Ben kimseye kapımı kapatmam. Buna siz de dahilsiniz !" diye cevap verdiğinde kadın; mutlu oldu ,heyecanlandı adam .. Kolay değildi,aylardır ,ne yapsa cevap alamamış,büyük bir hüsran yaşamakta idi. Hiç yoktan yere,bir inat ,bir sinir anında kontrolsüz söylenen sözlerin ceremesi idi bu ayrılış.
Son bir cesaret,belki onur ve gururunu çiğneyip bir kez daha sormuştu :" Artık kapınız bana tamamen kapalı mı " diye..Umudu yoktu. Ama aldığı cevap sanki umutlarına merhaba diyordu.
Evet !! Kapı kapatılmamıştı . Ama davette ,davete icabet ve cevap ta yoktu.
Aynı şehirde yaşıyorlardı.. Tesadüflere bırakıldı karşılaşmaları. Belki bir gün hiç umulmadık bir yer ve zamanda tesadüfen karşılabilirlerdi; o kadar !!!
Adam tesadüflere inanmazdı hiç. Ama olsun buna da şükür dedi ve başını önüne eğdi. Daldı gitti, yine alışık olduğu hüzünlerine .
*** Seni severek,sana tutkulu geçmeye devam ediyor ya ömrüm ; inan açık gitmez gözüm !!!
*** Ben seni ölesiye sevmeye,sana dairleri alıp bize daire çevirmeye hep razı oldum !!
*** Sen ne kadar birim varsa; saymak,ölçmek,tartmak adına öğrettin. Pek kullanılmayan değerleri, paylaşmaları,güzellikleri, ahlakı,itibarı,şerefi,haysiyeti,onuru ve daha nice sayılamayan,ölçülemeyen,tartılamayanları da !!!! Şimdi ben oturup ta bu hasletlerini nasıl kategorize edebilirim ??? Senin ne ile tarifin mümkün olur ki !!
*** Her şeyi vermiş Yaradan !!! Göz bebeğini de boyamış maviye !!! Nazarlar değmesin diye !!!           

" EN İYİ İLAÇ SEVGİDİR !!! "...Sordum ,soruşturdum ; Eczaneler de yokmuş !!! Hem sentetik sevgiden bir halt olmaz ki !!! 
"Ben seni uykumda bile sevdim !!!" .. Şarkıya bak ya !! Ulu orta davetiye çıkarıyor şeytanın aldatmasına !!!
( Cirosuz Sevdalar başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 14.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.