merhaba.....
                                haydi eyvallah
                                işte 
                                bütün hikaye !!!




**** Allah'ın lütfu ile zenginliğe gark olanlar; sağa sola yerli yerince hayırlı işlere dağıtınız. Merak etmeyin; kasayı dolduran; onun adına iş yaptığınız için kasanızı boş bırakmayacaktır.

**** Üstün karekterli,iyilik ve merhameti düstur edinmiş insanlar; karşı kefedeki kim olursa olsun tartılamayacak kadar ağır basarlar. Makam mış, kahramanmış, artist miş, zenginmiş,meşhur muş,güzel-yakışıklı imiş hepsi hafif kalacak sıfatlardır.

**** iyi bir insan değilse, başka ne özellikleri olursa olsun; iyi bir eşim,dostum,arkadaşım var diyemezsiniz.

**** İyilik yapmaktan geri kalmayın. Takdiri Allah'tan bekleyin.

**** Karşılık beklemeden yapılan iyilikler veya iyiliğe teşebbüs eyleminde bulunmak en makbul ve değerli olandır.

**** Kötülük yapmak en basit ve kolay fiillerdir. Ama iyilik zor ve Allah'ın yardımı ile yapılandır.

**** Yardımlar karşınızdakine hayat verir, şifa ve saadetler verir. Adeta çiçek bahçeleri yaratırsınız. Ve kaldırıp başınızı baktığınızda yukarılara ; dua edilen yıldızlar gibi olursunuz.

****Zenginliğinin üstünde oturanların; toplumda düçar durumda olanlara el tutması elzemdir. " Ben zenginim !!" der topluma hayırlı işleri esirgerseniz sadece kendi egonuzu tatmin etmiş olursunuz.

**** Muhtaç hale düşmeden yaşamanın yolu; günü birlik veya gününü gün ederek değilde, kazancının hiç olmazsa bir kısmını yedekte tutarak yaşamasıdır.

****Nasip olmaz herkese zengin olmak.Bütün mesele zenginliğe kavuşanların; hayırlı ,güzel işlere duyarlı olmalarıdır.

**** Yaptığınız yardım ve iyilikleri afişe etmeyin.




**** yaşamak bir oyun ; çocukluktan kalan.. yaptıklarımız birer oyuncak; çabukça bozulan..

**** dallarımda yüklü üçer beşer gamlar..Nasıl göremez o kadar avcılar !!!

**** Doğarken bir belge yapıştırdılar göbeğimize; " Borcu yoktur hiç kimseye " yazan , hemde imzalı ve mühürlüce !!! Yıllar geçtikçe arttı borcumuz her nefes alış verişlerde. Şimdi gırtlağımıza kadar borç içindeyiz işte !!!

**** Bütün dilekleri denize mahkum yaşamamak; onun için sıçradılar gökyüzüne ve bulutlara yapıştı tüm balıklar...O gün bu gündür yağmur yağmadı ve hüküm sürdü karada kuraklık !!!

**** Geceleri çocuklaşırım ben kimseye belli etmeden... Örneğin; ;toplarım bir avuç ateş böceğini,uzaklarda bir yeri hipodrom yapar yarıştırırım bahisli..Sonra bir koro cırcır böceklerinden; vur patlasın yıldızlar oynasın..

**** Adam varlıklı,makamlı...Sanki posta pulu gibi yalanıp duruldu arkası..




Sen gidersin
ben giderim
ve daha 
niceleri gidecekler..
Gidenler gitti de
ne oldu sanki
yaradı mı işe 
ölürüm bak sensiz
tehditleri...
iki gün matem
sonra havası kemençenin
üstünde tepinmeler
iyi ki gitti 
diye sevinmeler..
( Zenginlik başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.