Sen sırtını döndün ya
hani küsüp de yaşama
çırpınıp durdu güneş
doğmak için hayata..

                                                                              ********

Eylül de , doğdu hüzünlere
küçücük mezarında kutlandı
ilk yaş günü törenle
mumlar üflendi üzgünce !!!
etrafında mermer
günler döndü tersine
güller dikenlere...
**********

Hep bir varmış
bir yokmuş
masallar
şiirler
hikayeler
sallanır
tıngır da mıngır
beşikler 
geçer gider ömürler !!!

                                                                            ********


*** Nasıl birden karaya doğdu gece...Ne bir yıldız gökyüzünde, ne bir ışık caddelerde.. Ne de bir ses cırcır böceklerinde.. Nasıl geçecek bu gece !!!

****Hak etmeyene ; merhamet ve sevgiler mülga !!! 

****Ölsem ; ölüyorum demem !!! Çatlasam özlemden; gel demem !! Ben bundan sonra böyleyim.Alışkınım her türlüsüne yaşamın; söyleyeyim !!!!

**** Sihirli lamba elimde.. Bir türlü çıkaramadım şu cini be !!

****"Bu gün git yarın gel ", "hadi oradan; yürü git enseni görelim" " uzaklaş,defol git" dediler hep adama.. Öğüdün bini beş para; " şunu yap,bunu yapma", " otur ,kalk,yat ".. Ortada kaldı gel zaman git zaman.. Hiç kendi olamadı adam !!! Yürüdü, gitti.. Gidiş o gidiş... Hala arıyor kendini ibiş ibiş !!!

***Neler söyler o gözler neler..Bazen hicaz, bazen nihavent..Çal çalabilirsen. En iyisi geçip karşına dinlemek.

****yap bir kahve gözlerinin renginden ; olsun sade .

**** Kendimize arkadaş edindiğimiz umutlar; bir gün terk edip gideceklerdir.

****Hayallerin adresi yoktur.

****Bazı çiçeklere benziyorsun diye bu iltifatlar.. Ama unutma; onlar da solup gidecekler.

****Hep aldattı şarkılar beni. Yaşarsan notalarda olacağı oydu.

****Onca insan geldi ve gitti ölümün kucağına.. Bir doymadı gözün , sen ne aç gözlüsün be ölüm !!!

**** kanıp kınalı ,oynak türkülere; umutsuz sevdalarla horon tutarsan, en başta mendil sallarsın !!!

****Eski inançlar, örfler, ananeler adeta korunur müzelerde.. Selamün ile aleyküm kardeş.. Oda duvarlarında beşeriyet. Günah,sevap hareketler belli..Ortada işin nizamı,şaşmaz...Yaşayacaksan öyle yaşayacaksın . Yoksa başının çaresine bakacaksın.

****Az daha, biraz daha derken ; hiç anlamadan geçti gitti ya hayat !!

****Hiç umulmadık bir anda tazeledin , yeniledin yaşamı..

**** Bütün hüzünleri denedim üzerimde. Hüzün getirmesin hiç kimse..

****Sevgi yükler, sevda yükler merhabalar saçının her teline, tenine.. Ve gece getirir yatağına..

****Ne kadar çok bulut ismi öğrenmiştik coğrafya dersinde.. Yıllar geçti unuttum hepsini.. Hayattan öğrendiğim ve hala seyrettiğim bir bulut kaldı sadece.. Adı Hüzün Bulutları işte !!! Yer almalı artık literatürler de ..

**** Nereye adım atsam kan kırmızı parkeler ayaklarımın altında.. Bardaklar dolusu yağmur yağsa..Delilleri alıp götürse uzaklara .

****Hayratlık çeşme gibisin. Sebil ediyorsun insanları.

****Savurup durma saçlarını.. Bir suyun coşkulu akışı gibi; sürükleyip götürüyor beni .

**** Eylül ya ; tam zamanı işte hüzünle sevişmenin.

****Bir elini tutsam hırçın ve huysuz gün gibi çırpınır, oysa tam kıvamında diğer elin göz kırpar..

****Gökyüzünün maviliklerinde uçuşan güvercinlerden yakalasak her hangi birini; çırpınan yüreğinde çıkardık inan ki..

****Ne zaman yaklaşsa dudaklarım dudaklarına; birden biter demet demet menekşeler aramızda..

****Ne kadar beceriksiz ve korkağım.. Bir türlü beceremedim ölmeyi..Hazır unutmuşken gülmeyi; bir yardım etseniz..Şöyle itekleseniz uçurumdan aşağıya beni !'!!

****Denizde dalgalar; oyun havaları çalar.. Yukarıda eşlik eder martılar !!

***Sen sevinçlerin ebesisin...

***Bir mutlu batacak az sonra Güneş ; yıllar sonra sayende.. Yaşamak büyüyecek ellerinde ve ben ufalacağım gözlerinde !!

***Bir ağaçlar vermezmiş sırrını etrafa.. Yapraklarını verseler de rüzgarlara .

****Ağlamayan bir güne kavuştum bugün..

****Öldüğüm de adettir; okurlar yasin suresini hoca efendiler !! Sen otur bir köşeye ; oku sana dair şiirlerimi !!
****Öğrettiler açılar,rakamlar, pi sayısı, kare kökü ve küpü.. Ama nerede yaşanan onca acıların kökü ?
( Hayratlık Yaşamlar .. başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 7.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.