**** Uyum sağlama yeteneği yüksek olanlar; fazlaca behbaht olmazlar.

**** Çoğunlukla mutsuz olunmasa idi; mutlu anların kıymeti asla bilinmezdi.

**** İnsan hayatında üç beş günlük mutluluk bile olağanüstü bir nimettir.

**** Öyle birini yollar ve çıkarır ki karşınıza Yaradan; tiksindiğiniz,nefret ettiğiniz onca insan güruhunu tekrar sevmenize vesile olur.

**** Kim olursanız olun ; eğer yaşamadıysanız şefkati mutlaka bulun !!!

**** Yaşadığınız hiç bir olgu devamlılık arz etmez. İnişi,çıkışı veya tersi, zikzakları, virajları olacaktır. Tedirgin, yıkık,aşırı coşku ve heyecana gerek yoktur. Acıların peşine sevinçler; mutluluğun peşi sıra hüzünler yaşamak olasıdır. Tek düzeliğe mahkumiyetten ziyade; değişiklikleri hazmetmek,sabırlı olmak en güzel yoldur.

**** Her şeye rağmen umutlarınızı muhafaza edebiliyorsanız ; ruhunuz asla ihtiyarlamaz.

**** Haksızlığa uğramak elbette ki can yakar. Ama haksızlık yapmak daha büyük yangınlara sebep olur.

**** her gün daha da batarken,pislenirken hayat; müsebbipleri için ne gerek var mahkemelere dava açmaya.. Baştan belli çıkacak ilam; harç ve vekalet ücreti bari külfet olmasın !!!

**** ısrarla çabalayıp hala alınamıyorsa mesafe,oraya demirle ...

**** dirlik vermek gerek yaşamın renklerine.. onu ona ,buna karıştırıp başka renkler elde etmeye uğraşmak beyhude .

**** Lazım olan bir yaşamlık nefes; çoğu ve  azı ise abes !!!

**** Haksızlığa uğramak; o hınçla başkalarına haksızlık yapma hakkını vermemelidir.

**** Tekamül ve kalkınma; her faal bireyin an itibariyle yaptıklarının üzerine usanmadan daha mükemmellerini inşasına devamı ile olur.

**** bir işe başlamak veya yürümek için ; ilk önce ayağa kalkmak ve ilk adımı atmak gerekir.

**** hüner ve becerileri ödlek olanlar kullanamazlar.

**** acabaları çok , mütereddit, ödlek olanlar daha baştan kaybederler.

**** Cesaretli bir öz güven duygusu, maksadınız, üst derecede o ne ise arzulamak ve daima başarıya inanmak gibi unsurları harmanlayarak yola çıkmak yakalayabileceğiniz en büyük güçtür.

**** O an ki fiile yaptığımız eleştiriler doğru istikamete yönlendirebiliyorsa olumlu katkı sağlar.

**** Yaşadıkları ortama uyum zorluğu çekip ; inzivaya çekilmek belki de yaratılacak onca harika eserlerin zemininin oluşmasına vesile teşkil edecektir.

**** Bazı insanlar girdikleri ortamdan ayrıldıklarında; arkalarında puslu,donuk ve soğuk bir havanın izini bırakırlar.

**** Bir şeyi uzun uzadıya düşünmek yerine; seri karar vermek belki de yaşamınızın en büyük fırsatını yakalamanıza vesile teşkil eder.

**** Başladığınız işi bitirmeden; diğerine heveslenmeyin.

**** Yıldızları pırıl pırıl görüyorsanız gökyüzünde; merak etmeyin olduğunuz mekanda fırtına ve tipi yaşamazsınız.

**** Amaç ve istekler ayrı şeylerdir.

**** Bulunduğunuz ortam yaşam tarzınıza uygun değilse; orada sadece ortama uyum jimnastiği yaparsınız.
( Lazım Olan Bir Yaşamlık Nefes; Çoğu Ve Azı İse Abes !!! başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 3.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.