*** Büyüklük ona buna buyrukta bulunmakla değil, sakin ve tedbirli davranarak kontrollü yaşamak ve yol göstericilikle olur.

***istekler aklımızın ve doğru bilgi ve kültürün hegemonyasına teslim edilirse , menfiliklerin bertarafı kolaylaşır.

***toplumun iyi,güzel,doğru olan tespitlerini kendinize monte ederek, aşağılık eğilimleri kontrol ve bastırarak yaşayın.

*** zihniniz nereye kadar ise oraya kadarı ile uğraş verin.

*** zarar veren bağlılık ve tutkulardan arınmanın en güzel yolu yoğun şekilde ısrarla düşüncelerimize müracaat etmektir.

**** Hatalar karşısında sessiz kalmayıp salvonuzu atın. ancak içinizde kin ve nefreti asla barındırmayın..

**** düne kadar " çok iyidir.." denilene , bu gün birden bire " kötüdür .." deniliyorsa, bu tenakuzu iyi irdeleyiniz..


**** bitebilir elbette ki sözler ... ama yine de anlatır gözler .

**** " yiğidi öldür, hakkını ver .." ..öldürüşlerimiz hatalar ve ayıpları anlatmaktır..ölen ölür..hakkı varsa, hizmetler varsa onları da gocunmadan vermek,anlatmakta vebalimizdir.

*** bu gece yarısı kendimi karşıma alıp seni anlatacağım..

**** günahtır.. ayıptır.. doğrudur da .. ama bedava,tehlikesiz ve en iyi meditasyondur dedikodu denilen meret.. boş verin siz denilenleri , vazgeçmeyin dedikodunuz dan ...

***geceleri birden ortaya çıkar çığlıklarla martılar..dolanıp,kanat çırparlar etrafımda..ortak olurlar efkarıma.. ağlaşıp dururuz gün aydınlara...

*** avucuna koydum yüreğimi..öyle sürelim gitsin işte sevgimizi..

*** insan sevgi ile dopdolu ya içim..gidişim gidiş değil benim..bir gün bir hüküm yerim..

*** bir değil bin ihtimalde de seni hep sevmek var.. 

** özlemlerim kocaman benim.. sarar evreni.. bilmezler içimdeki gürültüyü, isyankarlığı..sessiz bir yakarış , çığlık çığlığa geceleri..

*** hep sensin içimde yaşadığım..

*** sen gideli günlerim yağmur kokuyor sırılsıklam özlemin de ...

*** sızlıyorsun için için hayallerim de..

( Bir Kaç Tesbit başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.