****  ihtimaller mi var , olumlu düşünce yatağına yatırın.           
**** maddiyata tutsak yaşamak, maneviyattaki o doyumsuz duyguları yaşama arzusunu köreltir. oysa orada ne güzel şeyler vardır..
-**** gelişi güzel borçlanmak en büyük hatadır. esarete ilk adımdır.
***** yanlışlıklarınızın deliği büyükse, ne yapsanız yamayamazsınız.
**** dürüstseniz, uykusuz kalmamak için borçlu olmayın kimseye.
***** gelir ve gideri kefesinde tartınız terazinizin.eğer gider kefesi hep ağır geliyorsa , huzursuz günlere gebesinizdir.
**** her güne yeni yüzler katın. servetiniz olsunlar ..
***** para ile elde edilen keyif ve mutluluklar, kalıcı olamazlar.
**** ahlaksız iseniz, servetinizin içinde boğulmaya mahkumsunuzdur.
**** az emekle ve çabuk edinilen servetlerin altından çapanoğlu çıkar.
**** dünya kocadı.. hala taşıyor,barındırıyor bizleri..kimimizi hala üstünde , kimimizi toprağında.. ve biz toprak üstündekiler cirit atıyoruz hırpanice,sanki hiç toprağa gömülmeyecek gibicesine ...
**** insan olduğumuzu unutarak yaşamak .. kırmak,dökmek, nereye kadar.. bu gidişle hayvanlar alemine de almayacaklar ...
****mütevazi ve güler yüzlümüsünüz .. o halde nice yürekler kazandınız. bilesiniz 
**** karşınızdakini tanımadan değer biçmeyiniz.
***** ağlayanlar var da , siz hala ağlayamıyorsanız , kendinizdeki sakatlığı kontrol edin veya ettirin...
**** utanacak, çekinecek bir şey yok .. O her şeye kadir olan; bizleri yaradan ; Allah'ımız.. İste,dile,yalvar yakar !! Kızarmasın yüzün,umutsuz olma,Bıkma,usanma,vazgeçme.. Ha gayret.. Verecektir inşallah !!!
***** iyilikler,güzellikler sizde kalsın.. verin bana ne kadar kötülükleriniz varsa, düzeltirim onları güvenin bana ..
**** üstü başı düzgün,güzel ve yakışıklı, mevki makam sahiplerine " siz .." , orta hallilere " sen ..." diye hitap eden bir toplumun üyeleriyiz.
**** öyle yaşantılar var ki örneğin; tezgah altından satılıp ziyan edilirler.
*** İnsan yaşayacaksa insan gibi severek gümbür gümbür şiirlerde yaşamalı, yaşatmalı...
**** Örneğin; istediğini yapmalı insan.. Çıkmalı, yükselmeli elbette ki.. Ama sakın ha çizmenin boyunu aşmamalı..
***** Örneğin; öyle uzaklar da aranmasın , karanlık ve belirsiz karanlığın çıkmazında..Herkesin burnunun , dizlerinin dibinde olsun aradıkları hazırda.. Uzanıp tutsun avuçlarında..
**** Verirsem varsın. Gönlümde, gözümde,yüreğimde ..Yoksa; sen nesin !!

**** Aşk aşk dediler
ve artık aşıktılar
alıştılar ve sonra
bir kuytuda boğazladılar
canım aşkı katlettiler..

**** Aşkın zoru , kolayı diye bir sınıflandırma yoktur. Çünkü Aşk'ın varlığı sadece kelimedir. O da uydurmadır. Başka bir ad bulun sevginize.. Bakın aşk denilen şey sürünüyor yerlerde harf harf !!! Ezilmeyin, ezmeyin !!
**** ilahi aşka amenna. beşeriyette ki aşk kelimesi ise hikayedir.aşk denilen şey, masal işidir.sevgi ve alışkanlık ise baş tacıdır.dikkat edin bakın, yaşadıkları şeye AŞK,AŞIK diyenler uyduruk oyunculardır ve perde kapanmaya mahkumdur.ama sevgiler ölümsüzdür..
**** "KRAL DAN VAZGEÇMEYİ BİLEN , SOYTARISIYLA UĞRAŞMAZ.. " Güzel bir felsefik söz .. Bence; soytarılarıyla uğraşacaksınız ki ; krallar yalnız kalsınlar..Sadece kalem yetmez.Başka unsurlar da gerekirse devreye sokularak. Bu hayat onun,bunun değil; hepimizindir.!!!

( İhtimallerin Yatağı ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 9.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.