Külahlarım var 
gel de anlat...


Ne kurt bakışlı
çakallar gördüm
hiç beklemedim
puslu gözlerimle pusularda 
höd döt dedim ulu orta
kaçtılar köpekler gibi
uluya uluya !!!


aman ne de iyisin
dedik ya
geldin
başıma
pisledin 
Karga gibisin



**** Zamansız bulduğunuz ; bir bakmışsınız kaçıp gitmiş aniden geldiği gibi ve biter umutlarınız..
**** İnsan hatıralarında ; ne sedalar vardır hoş ... Bir bakarsınız; unutulmuş gitmiş hepsi boş !!!
**** Samimi ,dürüst,insan sevgisi hiç kimsenin sevgi bardağını taşırmaz.
**** İnsanca sevmek ve sevilmek; enternasyonal bir ağdır. O ağı örmek ve yaşamak müstesna bir haslettir.
****Gördüğünüz insanca beklentisiz ,çıkarsız sevgileri:" alışık değilim.İhtiyacım yok.korkuyorum.." gibi söylemlerle reddinizin altında yatan ehvam,endişe ve korkaklıktan ziyade umursamamazlık,ukalalık ve burnu büyüklüktür.
**** Sağlığın da diz çöktüklerinizi ;öldüklerinde ayakta durarak yolcu etmekte cenaze namazının faydalarındandır.
**** Biri ile yürüyorsanız ; halve gidişinize dikkat edin.Komutla değil; kendiniz ayak uydurun ki yürüyüş ahengi bozulmasın.
**** Ben alışığım varlığa da, yokluklara da..Dert değildir.. Atarım bir iki adım.. Dilerim açıp avuçlarımı..Yok mu dövünmem,dövmem..sövmem..Bir şey de söylemem..Şükrederim her haline yaşamın..
**** Tesadüfsel başarılar asla uzun ömürlü olmazlar.
**** Çabalayarak,didinerek,bezmeden sarf edilen mesailerin getirileri kalıcı ve anlamlıdır.
**** Kurallara ve ahlak donelerine riayet etmeden elde edilenler çabuk zayi olur.
****Hayati önem arz eden konularda;enine boyuna düşünüp hesaplamadan asla karar verilmemelidir.
****Her şey bitebilir.Yeter ki umutlar yitirilmesin.
**** Her sahada üretim , emek,sabır ve zamana ihtiyaçlıdır.Pes etmeden örmeye çalışmak muhteşem istihsallere ulaşmanın olmazsa olmazıdır.
****Başarılı ve mutlu bir yaşamda kişinin kendi iradesi ve kendine güveni vardır.
**** Düşünceleriniz beyninizde istila yaratana kadar ısrarla devam ediniz. Mutlaka ışık yanacaktır.
**** Başarısızlıklar karşısında ; nedeni şansta ve başka faktörlerde değil,kendinizde aramalısınız.
**** Sen benim korkusuz tek düşümsün.Harman savruluşların da sığındığım yurdum,yaşadığım saltanatımsın.
**** Hiçbir beklenti ve umut uzak değildir. Su gibi akıp giden zaman; o anlara da sizi taşıyacaktır.
**** Aklınız dominad ; duygu ve diğer haller resesif kapsamda olmalıdır.
**** Sevgilerinizi reklam olarak kullanmayınız.
**** Tanımak için konuşmak,sorup soruşturmak varken ; illa bunu mahal olarak yatağa taşımak sadece geçici hevesin eseridir.
****Allah'ın verdiği her organ değerlidir. Kıymetini bilmek ve her halükarda taşımaklamükellefiz.Duymuyorum diye kulağımızı,konuşamıyorum diye dilimizi kesmediğimizi göre; muhafaza zorunluluğu vardır.
**** Ayakta geldim tramvay da sabah... Oturanlar bana; ben onlara bakıştık durduk kur yapar gibi.. Alışık değilim ya utandım halimden..Yaşlanmış olmaktan ;mahcup oldum.. Yazıklar olsun !!!!
**** Ben alışığım varlığa da, yokluklara da..Dert değildir.. Atarım bir iki adım.. Dilerim açıp avuçlarımı..Yok mu ? dövünmem,dövmem..sövmem..Bir şey de söylemem..Şükrederim her haline yaşamın..
**** Biri ile yürüyorsanız ; halve gidişinize dikkat edin.Komutla değil; kendiniz ayak uydurun ki yürüyüş ahengi bozulmasın.
**** " rüzgar söylüyor şimdi o yerlerde şarkımızı.."..Ayıp etmiş doğrusu , ifşa etmiş iki kişi arasındakini..
**** Aklınızla hareket edin. Fevri davranışların sonu pişmanlıktır.
-*** Sağlığın da diz çöktüklerinizi ;öldüklerinde ayakta durarak yolcu etmekte cenaze namazının faydalarındandır.
****Menekşeler tababette göğüs yumuşatıcı olarak kullanılır. Birçok çeşidi vardır.En çok bilineni Afrika ve Hercai Menekşedir.Kalp şeklinde yaprakları vardır. Mor çiçeklidir .Hercai Menekşe'nin hikayesi meşhurdur. Kışın açalım diye anlaştıkları halde hercai yazın açmış ve arkadaşını yanıltmıştır. KARDELEN i yarı yolda bırakmış ve anlamı hayırsız olan HERCAİ MENEKŞE adını almıştır. Ne kadar entrasandır. Ne hikayeler uydurulup; insan ilişkilerine acımasızca atıf yapılmaktadır. Oysa Menekşe harika bir çiçektir !!!
**** Davete icabet ve iadeyi ziyaret farklı şeylerdir.Birinde takdiriniz,diğerinde nezaket gereği vardır. Şayet biri sizi ziyaret etmiş de siz iade de bulunmamışsanız; orada iş bitmiştir.İadeyi ziyaretle icabı yerine getirmek; dostluğun başlangıc temelini atar.Aksi ise umursamamak ve istememektir.
**** Kala kala bir mezar taşım kaldı..Olsun !! Tüm arta kalan umutlarım kabartma isterse oyma sanatı icra edilerek yazılsın.Şimdiden hazırlıklar başlasın.
**** Akıllıyım demek yeterli değildir.Kullanılmayan akıl zamanla köhneleşmeye mahkumdur.
**** Her ahvel de aklını muhafaza edenler , her gün daha da tekamül içinde olurlar. Bunu ahlak,şeref,onur,dürüstlükle bezeyip dokuyanlar ise muhteşem bir hayat halısına sahip olurlar.
**** içgüdünüz yerine aklınıza güvenin.. O akıl denilen şey; belki de kaderimizin oluşumuna rehber ve eşlik ederler.
**** Sinsi ve nakeslerin ayakları yoktur .. Sessizce gelir, beyninize girer ve sizi yerle bir eder.

( Külahına Anlat Dur .. başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6/30/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.