Az mı taşladılar
seni ihtiyarım
Şimdi kocaman 
kofullu çınarım
hala dibinde
barınırlar!!!



Ne çiftlik, ne çubuk
ne bağ ne bahçe
üç beş saksım balkonda
bazen açar 
bazen açmaz o da !!!


İyiler kötüyü
kötüler iyiyi
yaşar
düşündükçe insan
şaşar ..

Kimler yok ki
Ben varım sen varsın
o var 
Birde 
sürü sürü davarlar
köpekler havlar ...


**** Her gün değişik kucaklar da sürdürülen hayatın sonu vesikalı olmaktır !!!

**** Haksızlıklarla elde edilen ve sürülen saltanatlar bir gün yerle bir olacaktır !!!

**** Günlerini insanlara zarar vererek geçirenler; bir gün uykuya hasret kalacaklardır !!!

**** Bedenlerini peşkeş çekerek ihtiyaçlarını giderenler; hangi maske ile dolaşırsa dolaşsınlar iğrenç kokularını saklayamazlar !!!

**** Ahlaken beş para etmez alçakların peşinde oldukları tek şey şahsi menfaat ve çıkarlarıdır !!

**** refaha ulaşmayı kafasına koyan haspaların sahadaki bolluğu arttıkça ; toplumda ;sosyal yara gittikçe büyür ve travmalar kaçınılmaz olur !!!

**** Her şeye rağmen sabır ve sebatla ahlaklı yaşamayı sürdürenler ; nihayetinde huzur ve mutluluğa gark olacaklardır.

**** Namussuz,kaltak,sürtüklerin prim yaptıkları bir toplumda; nasip,kısmet,şans ve baht açıklığından bahsetmek neye çaredir ki ??????

**** Umulanlarla değil; sunulan ve bulunanlarla yaşamaya bağlanılmalıdır !!!

**** bazılarının " çok amaçlı kullanım " kılavuzlarını dikkatli okuyunuz !!!

**** geçmişinde ki huylar bu günlere taşınırlar !!!

**** Herkes istisnasız hayatın kumpasında.. Kaçarı yok oyunun sonu ;imamın kayığın da !!

**** Neden sitem sözü olarak "Aşk olsun ! " deriz.. Yani her şeye bu kelimeyi karıştırmak neden ? Sitem ederken bela okumak neyin nesi !!

**** İstemem hiç bir şeyi malından.. Verebilirsen ver canından !!! 


Asılın küreklerine 
mutluluk sandalının
asılın durmadan ...
yerinize sizin
kahırları çekecek
ben varım !!


saymak değil
yaşamak varmış
baharları
artık neye yarar ki !!


Her şey  öksüz
kırık dökük
boynu bükük
sessiz ve sizsiz ...


iflas etti 
gönlümün dostları
açık olsun yolları ..



( İhtiyarın Gölgesi ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.