Bu gün hayatı tek düze yaşamadım, sıradan bir gün değildi benim için. Kahkahalarla gülmedim belki ama şarkılar şiirler mırıldandım kendim için.

Kapattım beynimin kepeklerini astım asma kilidi, yokum diyecektim ki zaten yoktum  
Beynimin sokaklarında elini kolunu salaya salaya dolaşan binlerce müneccimi, binlerce falcıyı çıkardım idam sehpasına, sormadım son sözünü. Kapatıp gözlerimi vurdum sehpaya.

Bu gün dilimi kınından özenle çektim
İstedim ki, çekip çıkartırken o bed sesi dokunmasın suya sabuna eritmesin kimseyi

Kavgalarımı susturdum, çatmadım bu gün aşka,
Baktım gördüm ki kimse ben değil her kes başka başka
Herkeste her şeyi sevdim
Yürekteki zehir zemberek sözleri gözyaşlarımla yıkadım, akladım pakladım saçlarıma taç yaptım..
Sevdim derdini çilesini  
Aldırmadım hep yuttum herkesin hilesini
Sevdim iyisini  de kötüsünü de
Sadece onlardaki beni sevmedim, bakmamışlar, sarıp sarmalamamışlar beni
Çekip koparmışlar yüreğimin örtüsünü.dağınık her bir duygu ortada zebil

İnanılır gibi değil yaşamın kenarları sökük, düşünceler ucube gibi peeh diye karşıma çıkar, çekerim damağımı.
Bir parça gökyüzüm olsa yağdırsa üzerime nurundan sağanak sağanak, çok değil istediğim, bir vav kıvrımı kadar anlamlı, derin. vav gibiyim esasen razı olmakla daha çocuk yaşlarda tanıştım ben, biliyorum zordur vav olmak, vav gibi olmak ama benzetirim işte çoğu zaman kendimi vav ‘ a, okunuşundan feragat eder vav, bende bana dair çok şeyden feragat ederim yanımdakine berimdekine iyi bir yoldaş olmak için, bazen bendeki benden feragat ederim..

Zaman zaman elif olmak istesem de. vaz geçip yok yok diyorum, Bir miktar Elif’e daha çok erken


Çiğdem Çimen










( Dilimin Vav Hali başlıklı yazı Çiğdem Çimen tarafından 4.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.