Neden Tiyatro sorusunu soracağım önce  neden tiyatronun  içindesiniz  , neden oyuncu olmak istiyorsunuz,  neden bugünü kutluyorsunuz neden? neden? neden?seviyorum da ondan  diyor bir çoğumuz  bu  klasik ve vazgeçilmez cevabımız seviyorsunuz ama bu sevginin sebebi nedir, durup dururken kimse bir şeyleri sevmez elmanın bile tadına bakarız beğenmezsek yemeyiz sevme sebebimiz onun tadıdır peki ya Tiyatro …

Ben  insanların  birden fazla karaktere sahip olduklarını düşünüyorum hep içlerinden en çok beğendiklerini ya da toplum tarafından en çok beğenileceğini düşündükleri karakteri kullanırlar . 

Toplum kaygısı bizi biz olmaktan alır ,bağıra bağıra şarkı söylemek istersin olmaz ,garip bir gülümsemen vardır insanlar neder diye öyle gülemezsin,ütülü kıyafet giymeyi sevmezsin ama insanların bakış açıları farklı olur diye giymek zorunda kalırsın işte bunlar gibi içimizde  ki gerçek kişiliklerimizde bastırılmış hep. içimizdeki karakterleri ortaya koyabildiğimiz rahat olduğumuz bir ortam var o da Tiyatro. işte bu yüzden bir kere sahneye çıkan insan tiyatroyu bırakamaz ne yaşarsa yaşasın hep kendinden ödün verir ön planda tutar Tiyatroyu . kimimiz için sihirli bir dünya Tiyatro ,bazılarımız için yasak olan bir şey  ,kimimiz ailemizi karşımıza alırız, kimimiz gizli gizli içinde bulunuruz bu büyülü dünyanın .yeter ki anahtarı bulup açalım o sihirli kapıyı girelim içeriye . . .

 Seviyoruz  çünkü  bize biz olma fırsatı veriyor,  içinizdeki  karakterlerle sizi kabul eden ve yargılamayan bir  yer bulmuşsunuz kendinize, ve sizden tek istediği kendiniz olmanız yani özgür olmanız… 

( 27 Mart Mı başlıklı yazı Puck tarafından 23.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.