1 Ben Başaramam Diyenlere

Başarmak deyince aklımıza ne gelir, hepimizin bir hedefi, hayali vardır öyle değil mi? bunları başardığımızı hayal ederiz çoğu zaman, hayallerimizi gerçekleştirdiğimizi onlara ulaştığımızı hayal ederiz ne de güzel sonuçlara ulaşır bu hayallerin sonu. Ah bir gerçekleşse, ama çoğu zaman umutsuzluğa kapılırız. Olmuyor işte ben kim başarmak kim benimki si sadece bir hayal deriz çoğu zaman,  benim elimde değil deyip pes ederiz.  Hayallerimizden, isteklerimizden vazgeçeriz, sonra başka bir şeyler yapmaya çalışırız yeni arayışlar içine gireriz başarması daha kolay olan şeyler yapmaya başlarız.  Kısacası ‘’ikinci el mutluluklarla doldururuz hayatımızı’’ bu yüzden de gerçek mutluluğa ulaşamayız. Peki, sandığımız gibi hayallerimizi gerçekleştirmek bu kadar zor mudur ya da imkansız, kısacası olmuyorsa zorlamamak mı gerekir?   ya da biz mi biraz tembeliz olmuyor deyip suçu da başka şeylere yükleyip kendimizi mi kandırıyoruz?  Ben bahaneler üretmiyorum eee tembellikte yapmıyorum diyenler için bir hikayem var: bir bilge varmış; ne sorsan cevap verirmiş. Onu çekemeyen biri demiş ki; ona öyle bir soru soracağım ki kesinlikle bilemeyecek. Ne soracaksın? diye sorduklarında ise: Elimde bir kelebek var. Ölü mü diri mi? Diye soracağım. Eğer diri derse elimi sıkıp öldüreceğim ölü derse de elimi açıp bırakacağım uçup gidecek. Bilgenin yanına gidiyor ve sorusunu soruyor. Elimde ki kelebek ölü mü diri mi? Diyor. Bilgenin cevabı ise müthiş; O SENİN ELİNDE !!    ben ne zaman bir şeyleri yapamam olmuyor işte diye düşünsem bu hikaye yolumu aydınlatır doğruyu buldurur bana, yani ben başaramam, yapamam diye bir şey yok bilgenin de dediği gibi hayatta HER ŞEY BİZİM ELİMİZ DE aslında biz istersek yaparız kendinize güvenin eğer isterseniz başaramayacağınız hiç bir şey yoktur umutsuzluğa kapılıp hayallerinizden vazgeçmeyin ve hayatınızı ikinci el mutluluklarla doldurmayın…

( Ben Başaramam Diyenlere başlıklı yazı Puck tarafından 28.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.